شناسهٔ خبر: 30054309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار رشت تأکیدکرد:

لزوم توجه به ایجاد نشاط اجتماعی در اجرای برنامه‌های «روز رشت»

رشت- فرماندار رشت با اشاره به برگزاری مراسم «روز رشت» در ۱۲ دی ماه سال جاری از مسئولان خواست در اجرای برنامه‌های این روز به ایجاد نشاط اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، میرشمس مومنی‌زاده ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی روز رشت که در دفتر فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد با بیان اینکه شهر رشت به لحاظ تمدن سابقه درخشانی دارد، گفت: این روز فرصت خوبی است که شهر از ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی معرفی کنیم.

مومنی زاده با اشاره به ظرفیت های بالای رشت در حوزه های مختلف، افزود: شهر رشت در ۵۰ سال گذشته از لحاظ برخورداری در بسیاری از شاخص‌ها از شهرهای پیشتاز در کشور بوده است. در حال حاضر نیز به برکت انقلاب در بسیاری از بخش ها شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی هستیم.

فرماندار رشت با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در روز رشت، بیان کرد: در پیش بینی برنامه‌های اجرایی در روز رشت باید به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز توجه شده و در این زمنه نیز برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه باید به ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه‌های روز رشت توجه شود، ادامه داد: ارتقای سطح نشاط اجتماعی بر اساس ضوابط و مقرارت باید در همه برنامه‌ها روز رشت و دهه فجر مدنظر قرار گیرد.

مومنی‌زاده بر لزوم اطلاع رسانی مناسب و پوشش خبری مراسم روز رشت نیز تأکید و اظهارکرد: ۱۲ دی رسانه‌های خبری و صدا و سیما باید ویژه برنامه های روز رشت را به صورت مناسب پوشش داده و به اطلاع مردم برسانند.

وی در ادامه خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای یک افتتاحیه باشکوه برای روز رشت شد و گفت: در این روز باید از ظرفیت نخبگان و چهره‌های ماندگار ادبی، هنری و فرهنگی دعوت شود تا مردم از نزدیک با چهره‌های شاخص گیلان آشنا شوند.

فرماندار رشت با تاکید بر ایجاد پیوند بین برنامه های روز رشت، دهه فجر و عید نوروز گفت: مسئولان باید برای تدارک برنامه‌های این سه مناسبت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نظر شما