شناسهٔ خبر: 30054235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:

کانون پرورش فکری خوزستان با دفاتر تسهیل گری همکاری می کند

اهواز- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از همکاری این نهاد فرهنگی با دفاتر تسهیل گری در مناطق محروم و حاشیه نشین استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا وحید کیانی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از مرکز جدید این کانون در دفتر تسهیل گری عین دو اهواز اظهار داشت: در مناطق حاشیه ای و محروم استان ضرورت های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی زیادی وجود دارد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نوبه خود در این حوزه ورود کرده است.
وی با اشاره به اینکه گروه سنی کودک و نوجوان به عنوان آینده سازان این کشور باید از آموزه های مناسب فرهنگی برخوردار شوند، افزود: به همین دلیل فعالیت های کانون در مناطق محروم در راستای توجه به عدالت آموزشی حجم بیشتری پیدا می کند.
عضو شورای اجتماعی استان خوزستان در خصوص راه اندازی مرکز کانون در دفتر تسهیل گری عین دو اهواز، بیان داشت: این مرکز با وجود محدودیت زمان و محیط ظرف 48 ساعت راه اندازی شد تا ارائه خدمات این کانون به کودکان و نوجوانان منطقه محروم عین دو آغاز شود.

*دولت به عمران و آبادانی مناطق محروم توجه دارد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این رابطه با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، عنوان کرد: دولت به عمران و آبادانی مناطق محروم توجه دارد اما باید توان بیشتری در این حوزه گذاشته شود.
سید لطف الله سپهر افزود: راه اندازی پایگاه های کانون در این مراکز می توان زمینه مناسبی برای رشد شاخص های فرهنگی اینگونه مناطق را به وجود بیاورد.

گفتنی است ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعداد 54 مرکز ثابت و هشت مرکز سیار ویژه مناطق روستایی و محروم دارد.

9931/6002

نظر شما