شناسهٔ خبر: 30053899 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام برندگان خوش شانس عيد تا عيد سکه

با حضور اعضاي هيات مديره، معاونين و برخي از مديران به پرداخت ملت و بانک ملت ،مراسم قرعه کشي جشنواره عيد تا عيد اپليکيشن سکه برگزار و برندگان خوش شانس آن مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، مراسم قرعه کشی جشنواره عید تا عید سکه، یکشنبه 18 آذر ماه با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین و برخی از مدیران این شرکت،و بانک ملت برگزار شد تا برندگان خوش شانس 3 دستگاه خودرو 206 و 10 کمک هزینه سفر به جام ملت های آسیا مشخص شوند.

در این مراسم رسول لطفی آذر رئیس هیات مدیره به پرداخت ملت ضمن قدردانی از اقبال و حضور گسترده مردم در این جشنواره گفت: هرچند فاصله به پرداخت ملت در صنعت پرداخت الکترونیک کشور از سایر رقبا بسیار زیاد بوده و پیشرو است؛ اما به جهت توسعه سرویس دهی و خدمات اپلیکیشن سکه، باید همواره سیاست ها و برنامه های مدون و دقیقی مد نظر داشت.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد جذابیت در خدمات سکه یادآور شد: امیدوارم با توسعه سرویس های خدماتی در این اپلیکیشن، سهم بیشتر و مناسبی از بازار مربوطه اخذ شود.

در ادامه نیز رشید خضری معاونت کسب و کار شرکت به پرداخت ملت با اشاره به میزان حضور مردم در جشنواره عید تا عید اعلام کرد: با مد نظر قرار دادن زیرساخت امن اپلیکیشن سکه قطعا این شرایط مطلوب رو به جلو خواهد بود و از نظر خلاقیت و نوآوری نیز می توان به خوبی از ظرفیت های اپلیکیشن سکه استفاده کرد .

قابل ذکر است جشنواره عید تا عید سکه با شعار "عیدتو سکه کن" از عید قربان تا عید غدیر(31 مرداد تا 9 شهریور سال جاری) برگزار شد و جوایز اصلی پایان جشنواره نیز 3 دستگاه خودرو پژو 206 و 10 کمک هزینه سفر به جام ملت های آسیا بود که برندگان خوش شانس آن نیز در مراسم قرعه کشی مشخص شدند. 

برندگان جشنواره :

 

نظر شما