شناسهٔ خبر: 30052477 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم 9دی در میدان امام حسین(ع) پایتخت برگزار می شود

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم 9دی از ساعت 10صبح روز یکشنبه ( نهم دی ) در میدان امام حسین(ع) پایتخت خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی گفت: این مراسم با توجه به اهمیت آن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب روز یکشنبه( نهم دی ) از ساعت 10 صبح در میدان امام حسین(ع) تهران با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و مداحی حاج صادق آهنگران برگزار می شود.
وی ادامه داد:حماسه 9 دی به معنای تجدید میثاق مردم ایران با امام حسین(ع) و ولایت فقیه بود.
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه ملت ایران در حماسه 9 دی پیروی از آرمانهای امام خمینی(ره) و حمایت از نظام و ولایت را نشان داد افزود: ملت ثابت کردند که برای قطع کردن دست بیگانگان از کشور همواره در صحنه حضور خواهند داشت.
وی با تبیین برخی ابعاد مهم از فتنه سال 88 بیان کرد: دشمنان در فتنه 88 قصد دخالت در مسائل مهم سیاسی کشور داشته که از این رو مردم با حضور خود در خیابانها ثابت کردند که اجازه هیچ گونه دخالتی به دشمنان نداده و همیشه برای دفاع از میهن آماده هستند.
رئیس ستاد 9دی استان تهران خاطر نشان کرد: بیگانگان نقش مهمی در فتنه سال 88 داشتند تا بتوانند قدرت مملک اسلامی را در دست خود بگیرند که در این میان عده ای برای خدشه دار کردن عاشورا به میدان آمدند، اما مردم همیشه در صحنه که قدردان امام حسین(ع) و راه سیدالشهدا هستند به یاری خداوند متعال در صحنه حضور یافتند.
وی بیان کرد: در این مراسم اصناف و اقشار مختلف، حوزه های علمیه، مساجد، بسیجیان خاصه جوانان دانش آموزان، دانشجویان وخواهران انقلابی باحضور پرشور خود سیلی محکمی به دهان مستکبران و نفوذی های داخلی خواهند کوبید.
گفتنی است که مراسم 9دی نیز در سایر شهرستانهای استان تهران نیز برگزار خواهد شد.
تهرام/7247/ 1539

نظر شما