شناسهٔ خبر: 30051555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان قزوین:

قیمت کالاها در شب یلدا کنترل می شود

قزوین- دبیر کارگروه تنظیم بازار استان قزوین گفت: با ایجاد گشت و بازرسی ونظارت بر بازار قیمت کالاها بویژه خشکبار و میوه و مواد غذایی در شب یلدا کنترل و تنظیم می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد تنظیم بازار استان روز سه شنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار ی قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین و دبیر ستاد، مدیران دستگاه های اجرایی، رئیس اتاق اصناف در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد.

علی پرزحمت دبیر کارگروه تنظیم بازار استان قزوین در این نشست اظهار کرد: این جلسه در آستانه شب یلدا و به منظور هماهنگی و بررسی توزیع و تنظیم بازار قیمت کالاهای اساسی از جمله :انواع آجیل، میوه و مرغ برگزار شده است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان قزوین همچنین در ادامه گفت: قیمت انواع لبنیات نهایی و اعلام شده و قیمت مصرف کننده هر کیلو شیر محلی  با ۳/۲ درصد چربی ۲۴۰۰ تومان اعلام شده است.

وی بیان کرد: از دیروز گشت مشترک نظارت و رصد بازار استان با هدف برخورد با تخلفات احتمالی آغاز و تا پایان هفته ادامه دارد.

پرزحمت یادآور شد: از شهروندان عزیز درخواست میکنیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت به این گزارشات مردمی رسیدگی شود.

نظر شما