شناسهٔ خبر: 30049643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| فروش کالای قاچاق، امنیت جامعه و سلامت غذایی شهروندان را به خطر می‌اندازد

R41346/P41362/S6,51/CT11

استاندار اصفهان گفت: کشفیات اجناس قاچاق و مواد مخدر صرفاً جنبه اقتصادی ندارد چراکه خرید و فروش این اجناس امنیت و سلامت روانی و غذایی مردم را به خطر خواهد انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عباس رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کشفیات جدید نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی زحمات زیادی برای کشف مواد مخدر و کالای قاچاق می‌کشد، اظهار داشت: از جهتی انسان با دیدن این کالاها تاسف خواهد خورد که چرا بعضی انسان‌ها که می‌توانند با کارآفرینی برای جوانان شغل ایجاد کنند، دست به چنین اقدامات تبهکارانه‌ای می‌زنند که سلامت و امنیت توده مردم را برهم می‌زند.

وی بیان کرد: البته تعداد قاچاقچیان زیاد نیست اما همین تعداد اندک نیز باعث تاسف و تاثر است چراکه این افراد می‌توانند اشتغالزایی کنند اما دست به قاچاق اجناسی می‌زنند که معلوم نیست چه چیزی است و سلامت و امنیت توده مردم را به مخاطره می‌اندازند.

استاندار اصفهان ادامه داد: در موضوع مواد غذایی، کشفیات اجناس قاچاق صرفاً جنبه اقتصادی ندارد بلکه امنیت غذایی مردم را به خطر خواهد انداخت و برخی دست به چنین اقدامات تبهکارانه می‌زنند.

وی افزود: نیروی انتظامی با اقتدار و با استفاده از تمام توان خود در راستای کشف این موارد قدم برمی‌دارد.

استاندار اصفهان در توصیه‌ای به شهروندان گفت: شما جنگ را با 23 هزار شهید تحمل کرده و به پیروزی رساندید، امروز هم جنگ اقتصادی و فرهنگی است و نمودهای این جنگ همین کشفیات 10 روزه نیروی انتظامی در عملیات مرصاد 21 است.

وی افزود: از خرید جنس‌های بی‌کیفیت و خارجی خودداری کنید چراکه بعضاً سلامت و امنیت غذایی ما را به خطر خواهد انداخت و کمک کنید که دست تبهکاران را خودمان با نخریدن این کالاها کوتاه کنیم.

انتهای پیام/ ز

نظر شما