شناسهٔ خبر: 30045383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هادی حبیبی: تیم ملی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان با هم هماهنگ هستند/ لیست نفرات در اردوی بعدی تغییرات خواهد داشت

R1435/P1435/S3,29/CT1

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: بخشی از کشتی گیران امید به دلیل محدودیت جا به این اردو دعوت نشدند که قطعا در لیست اردوی بعدی تغییراتی خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تشکیل اردوی اول تیم ملی از روز گذشته (دوشنبه) اظهار داشت: این اولین اردوی ما بعد از جهانی بوداپست است که برای حضور در مرحله اول انتخابی تیم ملی و جام تختی برگزار می‌شود. اردوی خیلی سنگینی نیست و بیشتر روی آمادگی‌های عمومی کار می‌کنیم. از اردوهای بعدی تمرینات سنگین‌تر خواهد شد.

وی در مورد چگونگی همکاری محمد طلایی با تیم ملی بزرگسالان با توجه به اینکه به عنوان سرمربی جوانان نیز انتخاب شده است، تصریح کرد: مجموعه کشتی این اعتقاد را دارد که باید میان تیم‌های ملی رده‌های مختلف هماهنگی و ارتباط وجود داشته باشد، این کار علاوه بر اینکه باعث همدلی خواهد شد در بحث تمرینات مشترک نیز به ما کمک خواهد کرد. با توجه به اینکه یک سری از جوانان در اردوی بزرگسالان حضور دارند، محمد طلایی هم در اردو حضور دارد و همچون روال سال‌های اخیر همکاری و هماهنگی خوبی بین تیم‌های ملی رده های مختلف وجود دارد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در خصوص کشتی گیران رده امید نیز گفت: 50 تا 60 درصد کشتی گیرات امید نیز به اردوی بزرگسالان دعوت شده‌اند، به هرحال ما محدودیت جا داریم و در این اردو توانستیم ٣٥ کشتی گیر را دعوت کنیم. قطعا لیست نفرات اردوی بعدی تغییراتی خواهیم داشت.



انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما