شناسهٔ خبر: 30042671 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری جشنواره یلدا در منطقه آزاد اروند

مسئول مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امسال با نزدیک شدن به شب یلدا مراسم متنوع و ویژه ای در منطقه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمد سیدی مسئول مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارونددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،گفت: منطقه ما با وجود دو رودخانه اروند و بهمنشیر ظرفیت بالایی در گردشگری آبی دارد، به همین منظور و به بهانه شب یلدا ۲ تور گردشگری آبی توسط بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کشتی لیلیان و نگین علاوه بر خدمات دهی به گردشگران در همه ایام، امسال بطور ویژه نیز و به مناسبت شب یلدا برنامه‌های شاد و متنوعی را در گشت‌های آبی خود برای مردم پیش بینی کرده‌اند.

مسئول مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از دیگر برنامه‌های شاد و مفرحی که به مناسبت این شب در نظر گرفته شده، گردهمایی بزرگ گردشگران در هتل پارسیان آبادان است که گروه موسیقی معلولین انجمن تکما نیز در کنار دیگر برنامه‌های متنوع، هنرنمایی خواهند کرد.

سیدی با اشاره به اینکه  ۳شب پیاپی جشنواره یلدا در بازار بزرگ امام رضا(ع) خرمشهر برگزار می شود افزود: این جشنواره که با حمایت مدیریت توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند به اجرا درخواهد آمد؛ شامل بخش‌های متنوعی نظیر مسابقه غذاهای محلی، سفره یلدا، عکاسی و…است که از ۲۷ تا ۳۰ آذر در بازار امام رضا خرمشهر از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

برگزاری مراسم متنوع و ویژه ای در منطقه آزاد اروند

نظر شما