شناسهٔ خبر: 30041663 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرانجام وحشتناک بی‌توجهی راننده به چراغ قرمز! +فیلم

بی‌توجهی راننده قانون‌شکن به چراغ قرمز صحنه‌ای وحشتناک را در یک چهارراه رقم زد.

صاحب‌خبر -

سرانجام وحشتناک بی توجهی راننده به چراغ قرمز! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالاً ما انسان‌ها یکی از موجودات زنده در کائنات هستیم که عادت‌های عجیب و منحصر به فرد داریم. در حالی که برخی از ما چند دقیقه از وقت خود را در پشت یک درب برای تعارفات ظاهری تلف می‌کنیم اما هنگام قرار گرفتن در پشت چراغ قرمز تبدیل به آدمی وقت‌شناس شده و نگران از دست رفتن چند ثانیه از وقت خود در پشت چراغ قرمز می‌شویم. همین عجله غیرضروری گاهی موجب وقوع اتفاقاتی می شود که زندگی چند انسان را به کلی دچار دگرگونی می‌کند.

به تازگی عجله راننده یک خودروی فورد فالکون در یکی از چهار راه های شلوغ شهر سیدنی استرالیا، صحنه‌ای وحشتناک رقم زد. در ویدئویی که منتشر شده، مشاهده می شود این خودروی فورد سفیدرنگ ابتدا به عقب یک موتورسیکلت برخورد کرده و سپس با عبور از چراغ‌قرمز وارد خیابانی شلوغ می شود. این ویدئو نشان می‌دهد که راننده خودروی فورد به دلیل سرعت زیاد قادر به کنترل ماشین نمی‌شود و پس از تصادف با موتورسوار زن، به شکلی خطرناک از کنار یک عابرپیاده عبور کرده و سپس متوقف می‌شود. خوشبختانه در لحظه برخورد خودرو با موتورسیکلت در صندلی کودک موتورسیکلت مسافری حضور نداشت.

این راننده قانون‌شکن در آخرین لحظه و با فشار دادن پدال ترمز موفق به کنترل خودروی خود پیش از تصادف با خودروهای عبوری می‌شود. این حادثه در ماه اکتبر و در چهارراه "ساری هیلز" سیدنی رخ داد.

آزمایش انجام شده بر روی راننده خودروی فورد نشان داد که او هنگام وقوع حادثه تحت تاثیر مت آمفتامین شیشه ( Methamphetamine) بود.

گفتنی است؛ در این حادثه به هیچ فردی آسیبی وارد نشد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6764365/9101091?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که راننده در یک چهار راه رقم زد!

نظر شما