شناسهٔ خبر: 30041389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

ليگ قهرمانان اروپا؛ سه بازي سخت و بزرگ ؛ نفس راحت رئال و سيتي

مراسم قرعه کشي چمپيونزليگ، دقايقي پيش در شهر نيون سوئيس برگزار شد و ديدارهاي جذابي در مرحله بعد پيش رو خواهد بود.

صاحب‌خبر -

قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا، دقايقي پيش انجام شد و تيم‌ها، رقباي خود در دور بعد را شناختند. سه بازي بزرگ در مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ پيش رو خواهد بود که مي‌تواند جذابيت‌هاي بسياري داشته باشد .  

قرعه هاي اين مرحله به شرح زير هستند:

 

شالکه – منچسترسيتي

اتلتيکومادريد – يوونتوس

منچستريونايتد – پاري سن ژرمن

تاتنهام – دورتموند

المپيک ليون – بارسلونا

آ.اس رم – پورتو

آژاکس – رئال مادريد

ليورپول – بايرن مونيخ

 

 

 

 

ديدار يوونتوس – اتلتيکومادريد که تقابل دوباره رونالدو با اتلتيکو و تيم سيمئونه را به همراه خواهد داشت، مطمئنا از جذابيت‌هاي بالايي برخوردار است. دو تيم در سال 15-2014 در مرحله گروهي به مصاف هم رفتند که بازي در ايتاليا با تساوي بدون گل به پايان رسيد و بازي در مادريد با پيروزي 1-0 شاگردان سيمئونه تمام شد.

ديگر ديدار جذاب اين مرحله، تقابل يونايتد و پاري سن ژرمن خواهد بود. هر چند که يونايتد شرايط خوبي را تجربه نمي‌کند و با شکست شب گذشته مقابل ليورپول، وارد بحران جديدي شده ولي اين تيم مطمئنا انگيزه هاي ويژه اي براي چمپيونزليگ خواهد داشت. پاري سن ژرمن نيز که به عنوان سرگروه از مرحله گروهي صعود کرد، در ليگ فرانسه نمايش‌هايي استثنايي داشته و نشان داده مي‌تواند از مدعيان قهرماني رقابت ها باشد.

تقابل ليورپول و بايرن مونيخ نيز ديگر ديدار حساس اين مرحله خواهد بود. شاگردان يورگن کلوپ که فصل گذشته نايب قهرمان رقابت ها شدند، اين فصل در ليگ برتر عملکردي فوق العاده داشته و در حال حاضر صدرنشين جدول هستند. آنها انگيزه اي مضاعف براي چمپيونزليگ دارند و در تلاشند که ناکامي سال گذشته را جبران کرده و امسال با جام کار را به پايان برسانند.

 

بازي‌هاي دور رفت در روزهاي دوازدهم و سيزدهم و نوزدهم و بيستم فوريه‌ي 2019 و بازي‌هاي دور برگشت در روزهاي پنجم و ششم و دوازدهم و سيزدهم مارس 2019 برگزار خواهد شد

 

در زير گزارش لحظه به لحظه مراسم قرعه کشي را مي‌خوانيم

 

14:49: قرعه هشتم: ليورپول - بايرن مونيخ

 

14:49: قرعه هفتم: آژاکس - رئال مادريد

 

14:48:  قرعه ششم: آ.اس رم - پورتو

 

14:47: قرعه پنجم: المپيک ليون - بارسلونا

 

14:46: قرعه چهارم: تاتنهام - دورتموند

 

14:45: قرعه سوم: منچستريونايتد - پاري سن ژرمن

 

14:44:  دومين قرعه: اتلتيکومادريد - يوونتوس

 

14:44: اولين قرعه: شالکه - منچسترسيتي

 

14:42: قرعه کشي آغاز شد.

 

14:41: مسئول برگزاري چمپيونزليگ به روي صحنه آمد و درباره نحوه قرعه کشي توضيحاتي ارائه داد.

 

 

14:39: لوئيس گارسيا درباره فينال استانبول که با ليورپول در آن قهرمان شد گفت:" نمي‌توانم تمام حقايق درباره آن بازي را به شما بگويم زيرا برخي از آنها راز هستند ولي مهم ترين چيز اين بود که روحيه خود را حفظ کرديم، توانستيم نتيجه را برگردانيم و جام را بالاي سر ببريم.

 

14:38: لوئيس گارسيا، ستاره سابق ليورپول ، براي برگزاري قرعه کشي به روي سن آمد.

 

14:37: لورا ژرژ، برنده دو دوره چمپيونزليگ بانوان به عنوان يکي از مهمانان به روي سن آمد.

 

14:35: جيورجو مارکتي، معاون دبيرکل يوفا  براي شروع مراسم قرعه کشي به روي سن آمد. او تاکيد کرد که استفاده از VAR در مرحله حذفي چمپيونزليگ آغاز خواهد شد و مطمئنا به نفع تيم‌ها و شرکت کننده ها و تصميم گيري داورها خواهد بود.

 

14:30: ارنستو والورده، سرمربي بارسلونا: "صعود کردن از بازي‌هاي رفت و برگشتي دشوار است ولي بايد صبر کنيم و ببينيم چه خواهد شد."

 

 

 

14:23: فرانچسکو توتي، اسطوره باشگاه رم که با 57 بازي و 17 گل، رکورد دار تاريخ باشگاه در اين رقابت هاست، به عنوان نماينده گرگ‌ها در نيون حاضر شد.

 

 

 

 

14:18: ندود که در سال 2003 با يووه عنوان نايب قهرماني را کسب کرده بود، به عنوان نماينده باشگاه در مراسم امروز شرکت خواهد داشت.

 

 

14:13: خوان ماتا، هافبک يونايتد درباره قرعه کشي گفت:" بايد صبر کنيم و ببينيم مقابل چه تيمي بازي خواهيم کرد. بايد باور داشته باشيم که مي‌توانيم از پس هر حريفي بر بياييم ولي هر تيمي که توانسته به اين مرحله صعود کند، تيم قدرتمندي است.

 

 

 

 

14:10: استفان کامبياسو، استفان دودک، مايکل اسين، يان راش، استيو مک منمن،  و .... براي قرعه کشي در نيون سوئيس حاضر شده اند.

 

14:00: بزرگان دنياي فوتبال براي برگزاري مراسم در شهر نيون سوئيس حضور دارند.

 

تيم ها در دو گروه بدون سيد، قرار گرفته اند و در اين مرحله، تيم‌هايي که نماينده يک کشور هستند، به مصاف يکديگر نخواهند رفت. به علاوه تيم‌هايي که در مرحله گذشته، در يک گروه حضور داشتند نيز در اين مرحله هم گروهي نخواهند شد.

 

 

 

در گروه اول، تيم‌هايي که در مرحله گروهي، در صدر جدول قرار گرفته اند حضور دارند: بارسلونا، بايرن مونيخ، بوروسيا دورتموند، يوونتوس، منچسترسيتي، پاري سن ژرمن، پورتو، رئال مادريد.

 

در آن سو، در گروه دوم، تيم‌هايي قرار خواهند گرفت که در مرحله گروهي، در رده دوم قرار گرفته اند: آژاکس، اتلتيکو مادريد، ليورپول، ليون، منچستريونايتد، رم، شالکه، تاتنهام

نظر شما