شناسهٔ خبر: 30041165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

مردان مورینیو به سن‌ژرمن خوردند

قرعه نه چندان سخت برای رئال و بارسا

جالب‌ترین دیداری که از درون قرعه‌کشی روز گذشته مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر نیون سوئیس بیرون آمد، برخورد تیم نامدار اما تضعیف شده منچستر‌یونایتد با پاری‌سن‌ژرمن بود. دیداری که مسابقه رفت آن در اولدترافورد است و سن‌ژرمن در پاریس میزبان دیدار برگشت خواهد بود.

صاحب‌خبر -
 
 
 
 
 
 
 
 
 با توجه به توان فنی بالاتر و آمادگی بیش‌تر تیم پرستاره فرانسوی شانس مردان ژوزه مورینیو برای عبور از این سد بلند چندان زیاد نشان نمی‌دهد و شاید آنها چوب حضور سست خود در شب آخر از مرحله گروهی مسابقات را می‌خورند. زمانی که با توجه به شکست یوونتوس مقابل یانگ بویز سوئیس می‌توانستند با غلبه بر والنسیا سرگروه شوند اما 1-2 به این تیم فاقد انگیزه اسپانیایی باختند و به‌عنوان تیم دوم بالا آمدند.
منچسترسیتی همشهری یونایتد که در گروهش اول شد پاداش آن را با بازی مقابل تیم نه‌چندان قدرتمند شالکه گرفت. رئال مادرید قهرمان نزول کرده سه دوره گذشته این پیکارها با آژاکس وعده ملاقات دارد و بارسلونا دیگر «قدرت» بزرگ فوتبال اسپانیا هم با قرعه‌ای خوب با لیون فرانسه مواجه می‌شود. یوونتوس که پس از جذب کریس رونالدو مدعی‌تر از هر زمانی نشان می‌دهد، با اتلتیکو مادریدی مصاف خواهد داد که از سلاطین بازی فیزیکی و فرسایشی در اروپا است و دیدار لیورپول با بایرن مونیخ هم با احتساب نایب‌قهرمان شدن لیورپول در فصل گذشته و البته کلکسیون افتخارات بایرن نبردی کلاسیک به شمار می‌آید. تاتنهام - دورتموند و رم - پورتو دیگر تقابل‌های شکل گرفته این مرحله هستند. از نکات جذاب تقابل لروی سانه مهاجم «من‌.سیتی» با شالکه تیم سابق وی و همچنین ماریو مانژوکیچ مهاجم یوونتوس با اتلتیکو مادرید تیم پیشین این مهاجم بلندبالا خواهد بود. دیروز قرعه‌کشی یک‌شانزدهم نهایی «لیگ اروپا» انجام شد و در جالب‌ترین دیدارها اینتر به راپیدوین خورد و چلسی با مالمو وعده ملاقات گذاشت. آرسنال باته بوریسوف را روبه‌روی خود دید، لاتزیو قرعه سه‌ویا را شامل حال خود دید. ناپولی با زوریخ وعده دیدار گذاشت و گالاتاسرای و بنفیکا نیز در مقابل یکدیگر قد علم کردند. در این میان دو تیم دارای بازیکنان ایرانی هم تکلیف خود را فهمیدند و دینامو زاگرب که صادق محرمی را دارد باید با ویکتوریا پلژن دیدار کند و کلاب بروژ با کاوه رضایی روبه‌روی سالزبورگ می‌ایستد.
برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:
آژاکس - رئال مادرید (بازی رفت 27 بهمن در آمستردام/ بازی برگشت 14 اسفند در مادرید)
لیون - بارسلونا (بازی رفت 30 بهمن در لیون/ بازی برگشت 22 اسفند در بارسلونا)
اتلتیکومادرید - یوونتوس (بازی رفت یکم اسفند در مادرید/ بازی برگشت 21 اسفند در تورین)
شالکه - منچسترسیتی (بازی رفت یک اسفند در شالکه/ بازی برگشت در 21 اسفند در منچستر)
منچستریونایتد - پاری‌سن‌ژرمن (بازی رفت 23 بهمن در منچستر/ بازی برگشت 15 اسفند در پاریس)
تاتنهام - بوروسیا دورتموند (بازی رفت 24 بهمن در لندن / بازی برگشت 15 اسفند در دورتموند)
رم - پورتو (بازی رفت 23 بهمن در رم / بازی برگشت 15 اسفند در پورتو)
لیورپول - بایرن مونیخ (بازی رفت 30 بهمن در لیورپول / بازی برگشت 22 اسفند در مونیخ)

کلمات کلیدی

مورینیو به سن‌ژرمن خوردند

قرعه نه چندان سخت

رئال و بارسا

نظر شما