شناسهٔ خبر: 30039189 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

هوآوی رکورد فروش ۲۰۰ میلیون دستگاه موبایل را در سال ۲۰۱۸ خواهد شکست

هوآوی خیلی سریع رشد می کند و دلیل این رشد را می توان در به روز بودن و تلاش این برند سخت کوش چینی دید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

هوآوی خیلی سریع رشد می کند و دلیل این رشد را می توان در به روز بودن و تلاش این برند سخت کوش چینی دید. بدون شک نام های بسیار بزرگی در این بازار وجود داشتند که وقتی هوآوی وارد بازار شد، حتی عبور از آن ها کمی سخت به نظر می رسید اما هوآوی تقریبا خود در مقام دوم پرفروش ترین برند موبایل برای سال ۲۰۱۸ می بیند و می خواهد که در سال های آتی از سامسونگ هم عبور کند، یک هدف بلندپروازانه که البته دست نیافتنی نیست. امروز و در مراسم رونمایی از هوآوی نوا ۴ هوآوی پیش می کند که رکورد فروش ۲۰۰ میلیون دستگاه موبایل را در سال ۲۰۱۸ خواهد شکست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

پیش بینی فروش هوآوی برای سال ۲۰۱۸

پیش بینی فروش هوآوی برای سال ۲۰۱۸

هوآوی و زیربرند خوشنام آن یعنی آنر انتظار دارند که تا پایان سال جاری میلادی که چند روز دیگر بیشتر با آن فاصله نداریم، بتواند رکورد فروش ۲۰۰ میلیون دستگاه را بشکند که یک دستاورد بزرگ برای آن ها به شمار می رود. فروش هوآوی در سال ۲۰۱۷ برابر ۱۵۳ میلیون دستگاه بوده است و با اپل که موفق به فروش ۲۱۵.۸ میلیون دستگاه موبایل شده است فاصله قابل توجهی دارد. سامسونگ در سال گذشته ۳۱۷.۳ میلیون دستگاه موبایل فروخته که دو برابر هوآوی بوده است.

امسال هوآوی به فروش ۲۰۰ میلیون دستگاه می رسد که بیش از ۳۰ درصد رشد را ثبت خواهد کرد. این در حالی است که سامسونگ شاید خود را به سختی بالای عدد ۳۰۰ میلیون دستگاه نگاه دارد و احتمالا اپل از ۲۰۰ میلیون افت نکند و به صورت کلی فروش بیشتری نسبت به هوآوی را حفظ کند تا سال ۲۰۱۸ را به عنوان دومین برند پرفروش موبایل سپری کند.

موضوعی که مشخص است این است که هوآوی و آنر اصلا قصد عقب نشینی ندارند و با دستگاه های ترندی و خوش قیمتی که تولید می کنند، تنوع بی نظیری به کاربر می دهند. سامسونگ تلاش خود را دارد تا با بهبود راهبرد بتواند جایگاه خود را حفظ کند و ارایه آیفون Xr خود فریاد می زند که اپل از شرایط بازار آگاه بوده و احساس خطر کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سال ۲۰۱۸ در دنیای موبایل مقام دوم خود را به چینی ها بدهد یا به امریکایی ها؟ برای سال ۲۰۱۹ پیش بینی فروش بین ۲۳۰ تا ۲۵۰ میلیون موبایل برای هوآوی می شود که این تقریبا یعنی اگر سامسونگ این سهم بیشتری به دیگر چینی ها نبازد، کار هوآوی برای رسیدن به رتبه اول در سال ۲۰۱۹ سخت است و شاید باید رویای اول شدن در بازار موبایل را به سال های بعد از ۲۰۲۰ موکول کند.

لینک کوتاه:

نظر شما