شناسهٔ خبر: 30037856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیشتر جاده های درمیان نیازمند روکش آسفالت است

بیرجند - ایرنا - فرماندار درمیان گفت: بیشتر جاده ‌های اصلی و روستایی این شهرستان نیازمند روکش آسفالت است که باید این اقدام هرچه سریعتر انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز دوشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان افزود: وضعیت روکش آسفالت جاده بازارچه گلورده و روستای درمیان بسیار نامناسب است که باید هرچه سریعتر این 2 محور برای آسایش مردم ترمیم و بازسازی شود.
وی با تاکید بر اینکه باید اقدامات جدی در راستای مرمت و نگهداری جاده های شهرستان انجام شود بیان کرد: در بهسازی و نگهداری جاده‌ ها استانداردهای لازم رعایت و راه ها با بالاترین کیفیت مرمت شود.
فرماندار درمیان گفت: سهمیه لاستیک رانندگان به صورت کامل جذب شود تا مشکلی برای آنان ایجاد نشود.
وی افزود: با توجه به آغاز فصل زمستان اداره راهداری تمامی امکانات و تجهیزات را برای زمان وقوع بحران در راهدارخانه های شهرستان فراهم کند و در تمامی گردنه های برف گیر شن و نمک در دسترس رانندگان قرار گیرد.
شهرستان درمیان با 57 هزار نفر جمعیت و پنج هزار و 797 کیلومتر مربع وسعت از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556*3028

نظر شما