شناسهٔ خبر: 30037853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان:

پژوهش نوعی ایجاد فرصت برای حل مشکلات و معضلات جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: پژوهش به‌نوعی ایجاد فرصت نیز اطلاق می‌شود و باید به شناخت دقیق دنیا و پیرامون خود بپردازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت،  ابراهیم چیرانی در مراسم گرامیداشت روز پژوهش که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، وضعیت پژوهش دانشگاه را تشریح کرد و گفت: پژوهش از بدو تولد بشر همیشه وجود داشته است و اما در آن زمان به گونه آزمون‌ و خطا و عمدتاً فاقد اصول روشمند بوده و پس از روشمندشدن، سرعت بیشتری گرفت.

وی افزود: پژوهش به‌نوعی ایجاد فرصت نیز اطلاق می‌شود و باید به شناخت دقیق دنیا و پیرامون خود بپردازیم و پس از شناخت، به استخراج اطلاعات دقیق آن اقدام و برای دانشگاه خود کاربردی کنیم.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار کرد: جلساتی تشکیل داده شد که بتوان این دانشگاه را براساس تفکیک واحدها، مراکز و توانمندی‌هایشان معرفی کنیم و این امر باعث خواهد شد بهتر بتوانیم به شناخت دقیقی از خود برسیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در این مراسم گزارش مبسوطی از فعالیت‌های حوزه پژوهشی این دانشگاه ارائه کرد.

سیدمظفر میربرگ‌کار خاطرنشان کرد: در حال حاضر 29 هسته فناوری در دو مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای رشت و لاهیجان مستقر هستند که خوشبختانه مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، توانست به‌عنوان یکی از 5 مرکز رشد برتر در سال جاری شناخته شود.

به گزارش آنا، سخنرانی، شعرخوانی به زبان فرهنگ مردم، پخش کلیپ، رونمایی از کتب منتشرشده در سال 97 و تقدیر از 80 نفر از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و قدردانی از 10 پژوهشگر برتر استان گیلان و واحد رشت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/4121/خ

نظر شما