شناسهٔ خبر: 30037844 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دستاوردهای انقلاب با زبان نو و بدیع برای جوانان تبیین شود

گروه سیاسی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید با یک حرکت جدید، دستاوردهای انقلاب را برای نسل نوجوان و جوان تبیین کرد.

صاحب‌خبر -

دستاوردهای انقلاب با زبان نو و بدیع برای جوانان تبیین شود

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 26 آذرماه در جمع کارکنان این اداره کل که در محل سالن اجتماعات برگزار شد، ضمن بیان حدیثی از امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: ایشان در حدیثی در معرفی انسان سخت کوش می‌فرمایند: قویترین انسان کسی است که گناهان را ترک کند.
وی با اشاره به قرار گرفتن در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: برکات انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست مگر بر کسانی که مغرض و غافل هستند.
حجت الاسلام حسینی کوهستانی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وظایف خطیری بر دوش همه دستگاه‌ها قرار دارد اما در این بین رسالت دستگاه‌های فرهنگی به ویژه دستگاه‌های منتصب به انقلاب حساس‌تر است.
وی با اشاره به برگزاری جلسه مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در قم تصریح کرد: رویکرد این سازمان در برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید بر محتواسازی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: در برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید با یک حرکت جدید دستاوردهای انقلاب را برای نسل نوجوان و جوان تبیین کرد.

انتهای پیام

نظر شما