شناسهٔ خبر: 30037666 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

آغاز نشست‌های «بر خوان دوست» در کتابخانه ملی یزد

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد از آغاز سلسله نشست‌های «بر خوان دوست» در این مرکز خبر داد.

صاحب‌خبر -
 
داود پاک طینت، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، گفت: مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در قالب برنامه‌های فرهنگی، طرح «بر خوان دوست» را برگزار می‌کند.

وی افزود: تاکنون سه جلسه از این سلسله نشست‌ها با موضوع نقد کتاب نویسندگان استان یزد برگزار شده است که محمدعلی بستان، ایرج افشار و فرزانه سعادتمند به عنوان تعدادی از نویسندگانی یزدی، به معرفی آثار خود پرداخته‌اند.
مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد ادامه داد: سومین نشست تخصصی «بر خوان دوست» با موضوع  معرفی و نقد کتاب «دختر عاشق هخامنشی» نیز در مدیریت اسناد و کتابخانه ملی یزد برگزار شد.

پاک طینت گفت: در این نشست کتاب دختر عاشق هخامنشی که مجموعه‌ای از شعر در قالب غزل به نویسندگی فرزانه سعادتمند معرفی و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: فرزانه سعادتمند متولد سال  1364 شمسی، شاعر، نویسنده و مدرس دانشگاه است که تاکنون سه جلد کتاب با عنوان های «دختر عاشق هخامنشی»، «شناسنامه گل‌ها» و «پشت پرچین واژه‌ها» از او به چاپ رسیده است.
مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد گفت: این نشست به همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی یزد و با همکاری موسسه ادبی و انتشاراتی یادداشت نو برگزار شد.

نظر شما