شناسهٔ خبر: 30036279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست تبیین جایگاه محبت و خانواده در ادیان

در این نشست در خصوص تبین جایگاه خانواده در ادیان ابراهیمی و وجوه مشترک ادیان در تعامل با خانواده و شخصیت زن بحث و تبادل نظر شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، این نشست با محور تبیین جایگاه تربیت و محبت در ادیان توحیدی، مدارا و مهر با محیط زیست و طبیعت در ادیان و وجوه مشترک ادیان در تعامل با زن و خانواده در ارومیه برگزار شد و محققان ادیان و مذاهب مختلف در آن به بیان نظرات خود پرداختند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2957580" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2305018/2957580?width=400&height=300"></script></div>

در این نشست توماس میرم اسقف اعظم خلیفه گری آشوری، کشیش عزیزیان کشیش کلیسای شرق آشور، آرش آبایی محقق و مدرس یهودی، ماموستا امامی امام جمعه مهاباد در رابطه با جایگاه تربیت خانواده زن و محبت در ادیان توحیدی سخنرانی کردند.
سمینار کشوری این نشست نیز با عنوان تربیت و محبت از دیدگاه ادیان توحیدی با توجه به مناظرات بین ادیانی امام رضا (ع) اواخر امسال در مشهد مقدس برگزار می شود.
نشست تبیین جایگاه محبت و خانواده در ادیان نشست تبیین جایگاه محبت و خانواده در ادیان نشست تبیین جایگاه محبت و خانواده در ادیان نشست تبیین جایگاه محبت و خانواده در ادیان نشست تبیین جایگاه محبت و خانواده در ادیان نشست تبیین جایگاه محبت و خانواده در ادیان نشست تبیین جایگاه محبت و خانواده در ادیان نشست تبیین جایگاه محبت و خانواده در ادیان

 

نظر شما