شناسهٔ خبر: 30035919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

استمرار راه شهدا نیازمند حضور جوانان درعرصه های فرهنگی ومذهبی است

سنندج - مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای استمرار راه شهیدان باید به گونه ای عمل کرد که جوانان همیشه در عرصه های فرهنگی و مذهبی پیشتاز باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر, حجت‌ الاسلام احمد حاتمیان عصر دوشنبه در همایش علما و روحانیون استان کردستان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهارداشت: آنچه که برای ما ارزش تلقی می شود این است که در میدان مبارزه با دشمن برای استمرار راه شهیدان، زنان و مردان و جوانان گام بردارند و جوانان با اعتقاد راسخ به باری تعالی و با پایمردی و بردباری مقاومت داشته باشند.

وی افزود: مردم باید بدانند که همانطور که در پشت جبهه یک نفر اسلحه به دست می گرفت و ۱۶ نفر باید او را پشتیبانی می‌کردند تا یک مجاهد در میدان بجنگد، در میدان مبارزه تبلیغی نیز چنین است و باید بانوان و خانواده روحانیون آنها را یاری کنند.

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به نقش مهم همسران روحانیون در پیشبرد فعالیت آنها ادامه داد: قطعا بردباری خانواده و همسران روحانیون مایه آرامش و استقامت آنها خواهد بود.

حجت‌ الاسلام احمد حاتمیان یاداور شد: در کارهای ما نماد ایمان و باورهای ما وجود دارد و چون اعتقادات و باورها و نگرش هایی مبتنی بر اهل بیت داریم باید رفتارمان در حوزه‌ های مختلف فردی و اجتماعی نشانگر معارف الهی و شناخت نورانی باشد که از مکتب اهل بیت گرفته‌ایم.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: خانواده روحانیون باید الگوی جامعه باشند تا دیگران نیز بتوانند از آنها الگو بگیرند و ما را در تبلیغ و نشر اسلام و اموزه های دین یاری دهند.

نظر شما