شناسهٔ خبر: 30035835 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ال پیوخو و زشت ترین شادی های بعد از گل (عکس)

میگل هررا، سرمربی سابق تیم ملی مکزیک و فعلی کلاب آمریکا، با خوشحالی های جالب خود یک بار دیگر خبرساز شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ماندگارترین صحنه های جام جهانی 2014، شادی تماشایی میگل هررا سرمربی وقت تیم ملی مکزیک بعد از پیروزی تیمش مقابل کرواسی بود. تیم ملی مکزیک در دیدار پایانی مرحله گروهی موفق شد با نتیجه 1-3 کرواسی را مغلوب کرده و جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد و شادی بعد از صعود میگل هررا سوژه تصاویر مهیجی برای عکاسان حاضر در برزیل در سال 2014 شده بود.

 

 

حالا دیشب باشگاه کلاب آمریکا با برتری 0-2 برابر کروز آزل برای سیزدهمین بار فاتح رقابت های لیگ مکزیک شد و اگرچه این باشگاه به پرافتخارترین تیم مکزیک تبدیل گشت، اما سوژه مهم این مسابقه شادی منحصر به فرد میگل هررا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش است که همگان را به یاد خوشحالی او بعد از صعود مکزیک به مرحله یک هشتم در جام جهانی 2014 انداخت.

 

البته این رفتار میگل هررا به مذاق هواداران  کروز آزل خوش نیامد اما به هر حال سرمربی سابق تیم ملی مکزیک یک بار بعد از به ثمر رسیدن گل از سوی شاگردانش به نوعی از خود بی خود شده و شادی منحصر به فردی در کنار زمین از خود ارائه داد.

 

این در حالیست که اخیرا یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به دلیل جشنی مشابه میگل هررا بعد از گلزنی اوریگی برابر اورتون، هشت هزار پوند جریمه شده بود.

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما