شناسهٔ خبر: 30033996 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید کشور

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، در این جلسه که با حضور اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید کشور و اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، دکتر مجتبی زارعی در ابتدای این جلسه اعلام کرد: جلسات شورای مرکزی بسیج اساتید کشور بصورت نوبه‌ای در دانشگاه‌های بزرگ پایتخت که دارای تشکیلات در سراسر کشور هستند، برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه ضمن خوشامدگویی به دکتر جعفرپور و دکتر جلیلی که به تازگی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه فنی و حرفه ­ای منصوب شده اند، گفت: مسئولان بسیج اساتید دانشگاه علمی – کاربردی و دانشگاه فرهنگیان نیز به زودی ازسوی سازمان بسیج اساتید معرفی خواهند شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس همچنین با برشمردن لزوم هشیاری استادان بسیجی در ماه‌های پیش رو و برنامه های دشمن برای برهم زدن فضای آرام و علمی دانشگاه‌ها گفت: در ایامی که حماسه ماندگار ۹ دی را در پیش داریم، باید همانند گذشته و با درک درست از شرایط موجود، به وظیفه تاریخی خود عمل کنیم و بسیج اساتید نیز حماسه ۹ دی را پرشورتر از گذشته گرامی خواهند داشت.

وی گفت: برگزاری نشست هم اندیشی برای تشکیل مجمع عالی بسیج اساتید در این سطح و کیفیت بالای آن وظیفه سنگینی را بر دوش ما قرار داد. ما در این نشست با استقبال بسیار خوب استادان و فرهیختگانی که برای این جلسه دعوت شده بودند مواجه شدیم که مشارکت فعالی در مباحث کاری بسیج اساتید داشتند.

دکتر زارعی در پایان ضمن تشکر از فعالیت های خوب دکتر هاشمی و ظرفیت خوب دانشگاه آزاد اسلامی، مشارکت فعالانه استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در اندیشکده های راهبردی بسیج اساتید را خواستار شد.

در ادامه جلسه وارد دستور شد و پس از پایان این جلسه نیز حاضرین با حضور در دفتر کاری بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفتند.

نظر شما