شناسهٔ خبر: 30033810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم تهران در مجلس: توسعه نامتوازن مهم‌ترین معضل استان تهران است

R7840/P41362/S6,60/CT11

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس گفت: مهم‌ترین ویژگی استان تهران توسعه نامتوازن است چرا که استان تهران فقط شهر تهران نیست و باید به شهرستان‌های اطراف آن نیز توجه جدی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمدرضا عارف عصر امروز در جلسه معارفه استاندار تهران با اشاره به اهمیت قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان پوست‌اندازی مناسبی بود که امید است آثار مثبت اجرای این قانون را در ایجاد نشاط و شادابی نظام اداری شاهد باشیم.

وی بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی استان تهران توسعه نامتوازن است ضمن اینکه استان تهران فقط شهر تهران نیست و باید شهرستان‌های اطراف آن نیز مورد توجه جدی قرار گیرند.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس با اشاره به دیگر معضل جدی فرسودگی مدارس استان تهران افزود: شاخص فرسودگی مدارس وضعیت نامناسبی دارد و 40درصد کلاس‌ها نیاز به بازسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی دارد که این زیبنده تهران نیست.

عارف تأکید کرد: مقاوم‌سازی ساختمان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه  تقویت مدیریت بحران و لزوم توجه به بحران آب، مشکلات محیط زیست، آلودگی هوا معضل ترافیک نیز حائز اهمیت بسیار است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی سپس با اشاره به ضرورت رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در سطح استان تهران تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی تهران باید در مرکز توجه باشد و تهران باید ام‌القرای جهان اسلام باشد بنابراین باید با جدیت موضوع آسیب‌های اجتماعی پیگیری و راه‌حل‌های مناسب برای مقابله و پیشگیری با این موضوع سنجیده شود.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در پایان خاطرنشان کرد: در مورد مشکل مسکن نیز تلاش و برنامه‌ریزی‌هاید خوبی برای اتمام پروژه مسکن مهر صورت گرفت ولی همچنان نیاز به تلاش بیشتر دارد و از طرف مجمع نمایندگان نیز با شما همکاری می‌کنیم تا وضعیت بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما