شناسهٔ خبر: 30033724 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جی پلاس؛

روایت مادر فرانسوی از رقابت دو پسرش در رئال و اتلتیکو/ ای کاش پسرانم روی نیمکت بودند!

مادر دو برادر فوتبالیست فرانسوی که در اتلتیکو و رئال حاضر هستند از اینکه پسرانش پیشرفت می کنند خوشحال است اما می گوید گاهی فکر می کنم ای کاش آن ها روی نیمکت بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ دو تیم همشهری مادریدی یعنی رئال و اتلتیکو رقابت سختی را در اسپانیا دارند و با توجه به قدرتمند شدن اتلتیکو در سال های اخیر این رقابت بیش از گذشته جذاب شده است.

در این میان این دو تیم دو برادر را در ترکیب خود دارند. تئو و لوکاس هرناندس در رئال مادرید و اتلتیکو توپ می زنند هرچند که تئو در فصل جاری به صورت قرضی راهی رئال سوسیداد شده است.

تئو که از دو خواهر و برادر خود جوان تر است سال 2017  راهی رئال شد و بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان از این تیم جدا و به صورت قرضی بازیکن سوسیداد شد. لوکاس درباره حضور برادرش در تیم رقیب یعنی رئال مادرید گفت: تئو به خوبی می دانست که رفتن به رئال مادرید انتقادات زیادی را به همراه می اورد اما او به خوبی این موضوع را پشت سرگذاشت. 

تئو نیز گفت: من خیلی خوشحال هستم که روزی پیراهن اتلتیکو را تن کردم اما در رئال مادریداحساس خوشایندی دارم و امیدوارم دراین تیم بمانم. من به طرفدارانم در اتلتیکو مادرید توضیح دادم که در این تیم خوشحال بودم اما من تصمیم گرفتم فوتبالم را در بهترین باشگاه جهان ادامه بدهم. من فصل جدیدی را در زندگی ام شروع کردم که احساس خوبی را به من می دهد.

لوکاس درباره قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های اروپا گفت: من خیلی خوشحال شدم که تئو قهرمان اروپا شد. به هرحال قهرمانی در سن 20 سالگی موفقیت بزرگی برای او محسوب می شد.

مادر لوکاس و تئو درباره حضور پسرانش در دو تیم رقیب در مادرید گفت: مادر تئو و لوکاس بودن سخت ترین کار دنیاست. گاهی به یکی از آن ها می گویم وقتی گل بزنی من خوشحال خواهم شد اما خیلی زود پسردیگر از من انتقاد می کند. بازی کردن آن ها در اتلتیکو و مادرید برای من بسیار خوشایند است اما اگر رو به روی هم قرار بگیرند در دلم می گویم ای کاش روی نیمکت بودید! با این حال پیشرفت تئو و لوکاس برای من بهترین هدیه است و خیلی خوشحال هستم که آن ها موفقیت های خوبی را در این سال ها به دست آوردند

 

15446276295721

15446277731592

نظر شما