شناسهٔ خبر: 30033635 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محبوبیت ترامپ به پایین ترین حد خود در هفت ماه گذشته رسید

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد تعداد کمتری از شهروندان آمریکایی دیدگاه مثبتی درباره عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از اسپوتنیک،‌ نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد تعداد کمتری از شهروندان آمریکایی دیدگاه مثبتی درباره عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور دارند به طوری که میزان محبوبیت وی هم اکنون فقط 43 درصد است که این رقم پایین ترین میزان در هفت ماه گذشته است.

براساس این نظرسنجی ماهانه که شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز و نشریه وال استریت ژورنال انجام داد، ترامپ در ماه های نوامبر و اکتبر به ترتیب از حمایت 46 و 47 درصد آمریکایی ها برخوردار بود.
به علاوه، نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که افراد بیشتری در مقایسه با ماه های قبل منتقد سیاست های ترامپ بودند به طوری که در مجموع 54 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند مخالف اقدامات رئیس جمهور آمریکا هستند.
این در حالی است که این تعداد در ماه نوامبر 52 درصد و در ماه اکتبر 49 درصد بود.
از سوی دیگر، فقط 28 درصد شهروندان آمریکایی اعتقاد دارند که اوضاع اقتصادی این کشور سال آینده بهتر خواهد شد و 33 درصد نگران هستند که اوضاع بدتر خواهد شد که منفی ترین پیش بینی پنج سال گذشته است.
این نظرسنجی بین 900 شهروند بالغ آمریکایی از نهم تا دوازدهم ماه دسامبر انجام شد.

نظر شما