شناسهٔ خبر: 30033100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه سرمایه‎گذاری بخش خصوصی در این استان فراهم است.

صاحب‌خبر -

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغالبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی در نشست شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری از فراهم شدن زمینه سرمایه‏‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های تولیدی و اشتغال‎زا در این استان خبر داد.

وی گفت: رفع مشکلات اشتغال و تولید در عرصه‌های مختلف با بودجه دولتی غیر ممکن، و ضرورت مشارکت بخش خصوصی در این زمینه انکارناپذیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و تولید داخلی در دستور کار دولت قرار دارد.

عباسی با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن علیه ملت ایران، اضافه کرد: با درایت، تدبیر و اتکا به ظرفیت‌های داخلی می‌توان توطئه‌های دشمن در بخش‌های مختلف را خنثی کرد.

وی ادامه داد: وظیفه و نقش شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی، به عنوان اتاق فکر مقابله با تهدید‌ها و تحریم‌های اقتصادی دشمن مهم است.

عباسی اظهار داشت: بایستی برای پیشبرد مصوبات این شورا از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های تخصصی نیز استفاده شود.

در این نشست، مشکلات صادرات محصول سیمان چهارمحال و ۳ طرح گردشگری در شهرستان‌های کوهرنگ، سامان و شهرکرد بررسی و برای رفع آن‌ها راهکار ارائه شد.

انتهای پیام/ش

نشست شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی

برچسب‌ها:

نظر شما