شناسهٔ خبر: 30032396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست استانداری تهران:

استان تهران در ماه های اخیر هیچ بحران کارگری نداشته است

تهران- سرپرست استانداری تهران گفت: هیچ‌گونه بحران در حوزه کارگری که در ماه‌های گذشته در برخی از استان‌ها شاهد آن بودیم در تهران وجود نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شکراله حسن بیگی بعد از ظهر دوشنبه در آئین تکریم محمدحسین مقیمی استاندار سابق و معارفه انوشیروان محسنی بند پی به عنوان استاندار جدید تهران طی سخنانی گفت: ۴۰۱ روز مدیریت استاندار در استانداری تهران سابق مدیریتی جهادی ، انقلابی همراه با خدا ترسی و یاد قیامت بود و استاندار فعلی نیز فردی شایسته،مؤمن، متعهد و مدیری لایق و با کفایت  است.

وی تلاش استاندار سابق تهران برای حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان تهران، حضور بانوان و جوانان در پست های کلیدی بخشداری و معاونت فرمانداری را با حضور استاندار سابق تهران در استانداری شاهد بودیم.

وی با تاکید بر این که باید گام‌های مؤثری برای توسعه استان تهران برداشته شود ، گفت: استان تهران از نظر برخی شاخص‌ها از محروم‌ترین استان‌های کشور است، که از آن جمله کمبود سرانه‌های درمانی و آموزشی، کمبود تخت بیمارستانی و نیز کلاس درس در این استان است.

سرپرست استانداری تهران به دور دوم سفر استاندار به شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و افزود: در دور دوم از مراکز تولیدی و اقتصادی بازدید صورت گرفت و با توجه به استقرار  ۱۸ هزار واحد تولیدی و اقتصادی در این استان این امر ضروری بود.

وی گفت: در همین حوزه باید بگوییم، هیچ‌گونه بحران در حوزه کارگری که در ماه‌های گذشته در برخی از استان‌ها شاهد آن بودیم در تهران وجود نداشت.

حسن بیگی دور سوم سفرها به شهرستان های استان تهران را با محوریت موضوعات فرهنگی اجتماعی دانست و گفت: تلاش بر این بود که در این سفرها بتوانیم زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی شهرستان ها را بررسی و تقویت کنیم.

نظر شما