شناسهٔ خبر: 30029717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استیلی: تورنمنت قطر برنامه بعدی تیم فوتبال امید است

تهران - ایرنا -«حمید استیلی» مدیر تیم فوتبال امید گفت: حضور در تورنمنت قطر برنامه بعدی تیم فوتبال امید است و مقابل نماینده کشور میزبان، کویت و احتمالا چین به میدان خواهیم رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال امید ایران برای آمادگی در مرحله مقدماتی بازی های المپیک ٢٠٢٠ توکیو از روز گذشته - یکشنبه - دور جدید اردوی خود را در جزیره کیش آغاز کرد و قرار است روزهای 27 و 30 آذر ماه در 2 دیدار تدارکاتی برابر تیم امید سوریه به میدان برود.
بازی های مرحله مقدماتی برای صعود به المپیک نیز نیمه نخست فروردین ماه سال ٩٨ به میزبانی ایران برگزار می شود و تیم فوتبال امید در گروه سوم به مصاف عراق، یمن و ترکمنستان خواهد رفت.
استیلی در گفت و گویی که امروز دوشنبه فدراسیون فوتبال منتشر کرده است در این خصوص افزود: این رقابت های چهارجانبه از 23 دی ماه آغاز خواهد شد و پس از آن تیم امید در رقابت های کافا که در تاریخ 27 بهمن ماه به میدان می رود.
وی گفت: از فدراسیون فوتبال تشکر می کنیم که به رغم همه مشکلات از تیم امید حمایت می کنند تا پیش از آغاز مرحله مقدماتی چند دیدار دوستانه برای تیم مهیا شود.
مدیر تیم فوتبال امید در خصوص دیدارهای پیش رو مقابل تیم امید سوریه گفت: سوریه یکی از تیم های قدرتمند غرب آسیا در این رده سنی است و خوشحالیم که دو بازی خوب را در این اردو برگزار می کنیم که برای شناخت کادر فنی از بازیکنان بسیار مفید است.
استیلی ادامه داد: پیش از این در دیدار تدارکاتی برابر تیم عمان به میدان رفتیم که بسیار ارزشمند بود و قرار است پس از اردوی کیش نیز در دیدار دوستانه دیگری مقابل اردن بازی کنیم که برای تیم امید مفید خواهد بود.
ورزشی**9029**1584

نظر شما