شناسهٔ خبر: 30029620 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«شهرداران ولز چگونه می‌میرند» نقد می‌شود

90002

نشست کتاب‌خوانی و نقد و بررسی کتاب «شهرداران ولز چگونه می‌میرند» در خانه خورشید برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، کتاب «شهرداران ولز چگونه می‌میرند» نوشته علی احمدی با حضور نویسنده کتاب شنبه هشتم  دی‌ماه در سالن کنفرانس خانه خورشید بررسی می‌شود.

خانه خورشید با کوشش لیلا ارشد و سُرور منشی‌زاده به عنوان مرکز  کاهش آسیب اعتیاد زنان بنا شده است. این خانه مکانی برای ارائه خدمات درمانی، حمایتی و بهداشتی به زنان است و هدف اصلی و مهم آن کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی سوء مصرف‌کنندگان مواد مخدر و محرک و بیماری‌های ناشی از آن برای زنان مصرف‌کننده و فرزندان آن‌هاست.

کتاب «شهرداران ولز چگونه می‌میرند» شامل ۱۰ داستان است: جنگل آقای شهردار، فاضلاب آقای شهردار، خانه آقای شهردار، مجسمه آقای شهردار، تونل آقای شهردار، تبر آقای شهردار، شام آخر خانم شهردار، جی پی، گوساله‌های آقای شهردار و بازرس.

در نوشته پشت جلد کتاب هم آمده است: «دولت مرکزی برای ولز شهردار می‌فرستد، در شهرداری درخت بردگی و به یغما بردن دارایی‌های سرزمین ولز را می‌کارند اما مردم ولز هم تبر جنگ و آزادی تیز می‌کنند. دولت مرکزی باز هم برای ولز شهردار می‌فرستد اما این‌جا ولز است و درخت‌های شهرداری ریشه نمی‌دواند. مردم ولز تلنگری‌اند برای تمامی شهرداران دنیا.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۱۶ هشتم دی‌ماه به خانه خورشید واقع در  خیابان شوش، بعد از ایستگاه مترو شوش، خیابان علیزاده، جنب پارک حقانی، پلاک ٣ مراجعه کنند. هماهنگی برای حضور در این برنامه الزامی است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در آن با تلفن ٥٥٨١٩٩٩١ تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما