شناسهٔ خبر: 30029507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تراشتگن: هیچ بازی آسانی وجود ندارد؛ مقابل لوانته از نظر تدافعی شب خوبی داشتیم

مهدی آزادی

تراشتگن پس از مدت‌ها در حال تجربه حس خوب کلین شیت است!

صاحب‌خبر -

طرفداری - مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا به تمجید از عملکرد این تیم در جریان پیروزی 5-0 مقابل لوانته پرداخت.

بارسا که شب گذشته به دلیل مصدومیت ناگهانی سمدو مجبور به تغییر سیستم شد، با هنرنمایی مسی به یک برد دلچسب و پرگل رسید تا بار دیگر صدرنشین جدول رده بندی باشد. والورده که دفاع راست تخصصی در ترکیبش نداشت، به ناچار سیستم 3-5-2 را انتخاب کرد که اگرچه در میانه میدان باعث برتری عددی بارسا شد اما ناهماهنگی بازیکنان به خصوص در نیمه اول کاملا واضح بود. بارسا برای سومین بازی متوالی در لالیگا کلین شیت کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، تراشتگن پس از بازی گفت:

بازی‌های خارج از خانه تحت هر شرایطی دشوار هستند اما به نظرم به هدفی که داشتیم، رسیدیم. بابت پیروزی و عملکردی که به نمایش گذاشتیم، خوشحالم. تغییر سیستم اجباری؟ تیمی هستیم که می‌تواند خودش را با نیازها و شرایط وفق بدهد. سیستم 3 دفاعه بهترین راهکاری بود که امشب داشتیم و چون افراد باهوشی در تیم داریم، به راحتی می‌توانیم سیستم بازی تیم را عوض کنیم. 

کلین‌شیت‌های پیاپی در لالیگا؟ به نظرم به لحاظ دفاعی باید در همین مسیر بمانیم. اگر در دقایقی مجبور به دفاع کردن باشید، باید واقعا دفاع کنید و این اتفاق قطعا در همه بازی‌ها رخ خواهد داد. هیچ بازی آسانی وجود ندارد. از نظر دفاعی شب خوبی را سپری کردیم و دمبله هم در سمت راست عملکرد فوق العاده‌ای داشت. برای او و تیم خوشحالم.

نظر شما