شناسهٔ خبر: 30028927 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هوآوی P30 Pro با نمایشگر خمیده رونمایی می‌شود

خبرهای جدید از شرکت هوآوی حاکی از آن است که گوشی P30 Pro قرار است با بریدگی بالای نمایشگر و صفحه نمایش خمیده تولید شود.

صاحب‌خبر -

هوآوی P30 با نمایشگر خمیده رونمای می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی در فضای مجازی شایعاتی حول طراحی ظاهری گوشی جدید هوآوی، P30 در حال انتشار است. اولین شایعه درباره این گوشی این بود که P30 Pro قرار است دارای یک لنز سونی به نام IMX607 باشد که تا به حال حرفی از آن به میان نیامده و حالا شایعه‌ای خاص در فضای مجازی منتشر شده که صحبت از تاریخ معرفی رسمی آن صحبت می‌کند. خبری که منابعی از شرکت هوآوی تا به حال در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده، این است که P30 Pro قرار است با صفحه نمایشی خمیده تولید شود که بالای آن یک بریدگی وجود دارد.

با دانستن این اطلاعات که دو گوشی آینده هوآوی یعنی Honor View 20 و nova 4 قرار است با نمایشگرهایی تولید شوند که دارای یک حفره برای دوربین سلفی باشند، این اطلاعات کمی عجیب به نظر می‌رسند اما قضیه پیچیده‌تر از این است. به نظر می‌رسد سامسونگ در حال حاضر تنها شرکتی است که قادر به تولید پنل‌های OLED خمیده باشد که به آن‌ها Infinity-O هم گفته می‌شود و هوآوی برای تولید پنل‌های نمایشگر خود باید به سراغ دو شرکت ال‌جی و BOE برود که چنین امکاناتی مانند سامسونگ ندارند. از این رو می‌توان نتیجه گرفت که P30 Pro ظاهری شبیه Mate 20 Pro داشته باشد، یعنی نمایشگر خمیده با دوربین‌های سلفی قرار گرفته در بریدگی مسطح بالای آن باشد. البته، بریدگی قطره‌ای هم یکی از احتمالاتی است که برای این گوشی می‌توان در نظر گرفت.

گفتنی است، در حال حاضر زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده است. در دو یا سه ماه آینده این امکان وجود دارد که نظر سامسونگ عوض شود و نمایشگرهای Infinity-O خود را در اختیار هوآوی قرار دهد و آن وقت است که هوآوی می‌تواند نوید گوشی شبیه به Galaxy A8s را به مشتریان خود دهد، پس باید تا آن زمان صبر کرد و اطلاعات را کاوش کرد.

بیشتر بخوانید: مشخصات هوآوی nova 4 در TENAA رؤیت شد

انتهای پیام/

هوآوی P30 با ناچ بالای نمایشگر تولید خواهد شد

نظر شما