شناسهٔ خبر: 30028580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردم بهانه به دست دشمن نمی دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:مردم ما هیچ گاه به خاطر برخی عملکردها بهانه دست دشمن نمی دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار مدیرکل و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان گفت:رانندگان در مقطعی به خاطر برخی بی مهری ها خواسته های برحقی داشتند که دشمن طمع کرد با این خواسته ها در کشور موج ایجاد کند. 

وی افزود: اگرچه دشمن در مواقع بروز مشکل با توطئه چینی طمع می کند اما اگر یک یا چند مسئول بد عمل کرده باشند مردم به خاطر این بد عمل کردن بهانه دست دشمن نمی دهند. 

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:ابتدای سال در اتفاقاتی ناشی از اعتراض رانندگان و مشابه آن دشمن پیش بینی هایی کرده بود و حتی پشت مرز می گفتند تابستان 97 ایران، تابستان داغی خواهد بود اما قشرهای مختلف مردم زیبا عمل کردند و دشمن مأیوس شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:مسئولان باید در شرایطی که همه کالاها و قطعات افزایش قیمت داشته است، پیش بینی افزایش نرخ کرایه را نیز داشته باشند که درآمد قشر راننده به روز باشد. 

وی گفت: آیا این افزایش قیمت ها قابل پیش بینی نیست که نرخ کرایه از پنج سال قبل تغییر نکند، پس مسئولان سطح بالا باید درد مردم را متوجه شوند. 

آیت الله سید علیرضا عبادی با تأکید بر اینکه از نظر قانونی، قانونگذار قوای سه گانه را در کشور تعیین کرده است، افزود: اگر این سه قوه کارشان را درست انجام دهند هیچ کاری روی زمین نمی‌ماند و تمام اعتبارات در دست آنها قرار دارد.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد:در روایت آمده است که عبادت هفتاد نوع دارد که بهترینش کسب روزی حلال بوده و بالاتر از آن خدمت به بندگان خدا و جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حل امور مردم و انجام کار آنان بالاترین عبادت است، گفت: سفرهای عشق در دفاع مقدس، اربعین حسینی، عتبات عالیات و کنگره شهدا که رانندگان انجام می‌دهند، عبادت و جهاد است.
انتهای پیام/غ

نظر شما