شناسهٔ خبر: 30028348 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

استفاده از منابع سه دهک یارانه‌بگیر برای حمل و نقل عمومی و تولید

همشهری‌آنلاین: وزیر کشور گفت: دولت موافقت کرد منابع سه دهک یارانه‌بگیر در حوزه‌های حمل و نقل، تولید و کمک به معیشت افراد نیازمند استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش روز ملی حمل و نقل در خصوص کاهش سه دهک اقتصادی و تخصیص منابع آن به بخش‌های حمل و نقل، تولید و معیشت مردم گفت: این موضوع در قالب یک پیشنهاد در لایحه بودجه سال ۹۸ است و دولت موافقت کرد که سه دهک یارانه‌بگیر در استان‌ها توسط وزارت کشور و استانداری‌ها و با کمک وزارت رفاه شناسایی شوند و منابع حاصل از آن در حوزه‌های حمل و نقل، تولید و کمک به معیشت افرادی که نیاز بیشتری دارند به کار گرفته شود.

او  ادامه داد:‌ امیدواریم همه مردم کمک کنند زیرا این کار امر بزرگی است و با این منابع می‌توانیم کارهایی انجام دهیم و پروژه‌های تولیدی خوبی در استان‌ها شروع کنیم که موجب ایجاد اشتغال برای بیکاران شود. همچنین می‌توانیم هزینه اصلاح سیستم‌های حمل و نقل در استان‌ها را از این محل تامین کنیم و نیز به افرادی که نیاز بیشتری دارند کمک شود.

وزیر کشور در پایان اظهارکرد: امیدوارم با هماهنگی همه مسئولان مرتبط این کار محقق شود و کسانی که واقعا توان و امکان زندگی و منابع درآمد کافی دارند لطف کنند و این امر را داوطلبانه انجام دهند تا  بتوانیم کارهای این چنینی را عملیاتی کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما