شناسهٔ خبر: 30025673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار البرز چارچوب های مدیریتی را برای مدیران استانداری تبیین کرد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به جد و با تعصب مجری سیاست های عمومی دولت هستم و با اهتمام ویژه ای روند تحقق شعارهای رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید را دنبال می کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عزیزالله شهبازی شامگاه در جلسه شورای مدیران استانداری با بیان اینکه مسئولیت در این برهه حساس کشور، سنگین و خطیر است، افزود: عمر مدیریت و مسئولیت کم است از این رو باید فرصت ها را برای خدمتگزاری غنیمت شمرد.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی و تعامل مجموعه مدیران برای تحقق اهداف و برنامه ها، ادامه داد: اعتماد وزیر کشور که در تعاقب آن اعتماد هیات دولت را همراه داشت، را قدردان هستم.

استاندار البرز با بیان اینکه به مدیریت مشارکتی اعتقاد دارم، اضافه کرد: بر این باور هستم که مجموعه مدیران استانداری مانند دانه های تسبیح به یکدیگر متصل هستند و اگر یکی از دانه های تسبیح با مشکل مواجه شود باقی زنجیره را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

***منظومه فکری مشخصی دارم و به نظم و انضباط معتقد هستم

دکتر با اشاره به اینکه رده های فراوان وزارت کشور را بصورت پله به پله همراه با تحصیلات آکادمیک مرتبط طی کرده است، شهبازی افزود: طی مسئولیت در حوزه های مختلف زیرمجموعه وزارت کشور، با کار و تلاش توانمندی خود را اثبات کرده و در این رابطه از تخصص و تجربه خود بهره برده ام.

***مدیران از ظرفیت های خود برای رشد و توسعه استان بهره برداری کنند

وی با اشاره به اینکه وزیر کشور در انتصاب ها بر صداقت، امانتداری و وفاداری تاکید داشته، عنوان کرد: نظام سلسله مراتبی است و چارچوب ها بر اساس قوانین مشخص می شود از این رو مدیران باید در نظر داشته باشند که ارتباط با مدیران بالادستی صرفا در جهت پیشبرد اهداف استان باشد و در این رابطه تضعیف دیگران و سایر اقدامات حاشیه ای پذیرفتنی نیست.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مدیران شایسته ای در استان وجود دارد که این مجموعه خوب در نیل به اهداف و کسب توفیق موثر خواهند بود، گفت: بنا را به اعتماد گذاشته و با پیش زمینه فکری به مدیران مجموعه نگاه نمی کنم ولی عملکردها را با دقت و حساسیت بررسی خواهم کرد.

وی افزود: ملاک ارتباط ما بیرون از سازمان مانند برادر و دوست و در داخل مجموعه پیرامون وظایف و برنامه های محوله و اهداف نظام و دولت است چراکه برنامه ها را باید به درستی اجرایی و محقق کنیم.

دکتر شهبازی به اشراف کامل رییس جمهوری در خصوص مسائل و چالش های البرز اشاره کرد و گفت: بر این اساس بار سنگینی از مسئولیت به دوش داریم که ضرورت دارد برای نیل به اهداف با دقت و جهادی وارد عمل شویم.

وی گفت: برای اداره استان بر اساس منظومه فکری هدفمند و منضبط عمل خواهم کرد.

***ما در مقابل جان و مال جمعیت 3 میلیون نفری البرز مسئول هستیم/ ضرورت کار شبانه روزی مدیران برای تحقق اهداف نظام و دولت

استاندار البرز خاطرنشان کرد: کار شبانه روزی برای تحقق اهداف نظام و دولت مبنای کار ما در استان است از این رو مدیران باید همیشه در دسترس باشند.

وی گفت: اکنون بعنوان استاندار، مسئولیت جمعیت 3 میلیون نفری البرز را به عهده دارم و در این رابطه معاونان، فرمانداران و مدیران مجموعه نیز سهیم و مسئول هستند تا بستر آرامش، رفاه و امنیت مردم را با تعامل و هم افزایی فراهم کنیم.

***دیدار چهره به چهره مدیران با مردم تداوم و استمرار داشته باشد

دکتر شهبازی افزود: باید از تمامی نقاط استان بازدیدهای مداوم و مستمر داشته باشیم و مدیران از میزهای خود فاصله بگیرند و دیدارهای چهره به چهره با مردم داشته باشند.

***فرمانداران به مسائل و چالش های حوزه خود مشرف باشند

وی گفت: ضرورت دارد که تمامی فعالان سیاسی، اجتماعی، افراد متنفذ و ... فرمانداران را بشناسند و نمایندگان دولت در شهرستان ها به مسائل و چالش های حوزه خود آگاه و مشرف باشند.

استاندار البرز با بیان اینکه ما در مقابل جان و مال مردم، مسئول هستیم، افزود: در این راستا باید طی رفاقت، مودت و تعامل به مشکلات آگاه شده و برای رفع موانع گام برداریم.

وی گفت: انتصاب مدیران شهرستانی باید با هماهنگی فرمانداران انجام شود.

***مدیران پای کار باشند تا هدایت امور بدست دیگران نیفتد

وی ادامه داد: اگر عنان کار و امور جاری را از دست بدهیم، هدایت مسائل به دست دیگران خواهد افتاد و شرایط را آن گونه که خود صلاح می دانند رقم می زنند که شاید به مصلحت مردم نباشد.

استاندار البرز گفت: معیشت کارکنان بسیار حائز اهمیت است و باید بر اساس شایسته سالاری و عدالت انجام پذیرد.

*** برای اجرای سیاست های عمومی دولت با جدیت و تعصب اقدام می کنم

وی افزود: به جد و با تعصب مجری سیاست های عمومی دولت هستم و با اهتمام ویژه ای روند تحقق شعارهای رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید را دنبال می کنم.

***حفظ حرمت متقابل به عنوان یک اصل است

دکتر شهبازی با بیان اینکه با برخورد چکشی مخالف هستم، اضافه کرد: برای همه احترام و حرمت قائل هستم تا با برادری و مودت به هم افزایی برای اجرای برنامه های رشد و توسعه استان برسیم و این امر در صورت احترام متقابل ادامه خواهد داشت.

***انتصاب استاندار حاصل خرد جمعی بوده است

وی گفت: انتصاب استاندار حاصل خرد جمعی و بررسی ها و کارشناسی های فراوان بوده است از این رو یک هم افزایی و همراهی در این رابطه شکل گرفت و نیروهای نخبه و صاحب کلام استان به این نتیجه رسیدند که این انتخاب از داخل مجموعه استانداری انجام پذیرد.

 

 

نظر شما