شناسهٔ خبر: 30025219 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم بهانه به دست دشمن نمی دهند

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: مردم ما هیچ گاه به خاطر برخی عملکردها بهانه دست دشمن نمی دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان اظهار داشت: رانندگان در مقطعی به خاطر برخی بی مهری ها خواسته های برحقی داشتند که دشمن طمع کرد با این خواسته ها در کشور موج ایجاد کند.
وی گفت: اگرچه دشمن در مواقع بروز مشکل با توطئه چینی طمع می کند اما اگر یک یا چند مسئول بد عمل کرده باشند مردم به خاطر این بد عمل کردن بهانه دست دشمن نمی دهند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ابتدای سال در اتفاقاتی ناشی از اعتراض رانندگان و مشابه آن دشمن پیش بینی هایی کرده بود و حتی پشت مرز می گفتند تابستان 97 ایران، تابستان داغی خواهد بود اما قشرهای مختلف مردم زیبا عمل کردند و دشمن مایوس شد.
وی تاکید کرد: مسئولان باید در شرایطی که همه کالاها و قطعات افزایش قیمت داشته است، پیش بینی افزایش نرخ کرایه را نیز داشته باشتد که درآمد قشر راننده به روز باشد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: آیا این افزایش قیمت ها قابل پیش بینی نیست که نرخ کرایه از پنج سال قبل تغییر نکند؛ پس مسئولان سطح بالا باید درد مردم را متوجه شوند.
وی با تاکید بر اینکه از نظر قانونی، قانونگذار قوای سه گانه را در کشور تعیین کرده است افزود: اگر این سه قوه کارشان را درست انجام دهند هیچ کاری روی زمین نمی‌ماند و تمام اعتبارات در دست آنها قرار دارد.
امام جمعه بیرجند بیان کرد: در روایت آمده است که عبادت هفتاد نوع دارد که بهترینش کسب روزی حلال بوده و بالاتر از آن خدمت به بندگان خدا و جامعه اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه حل امور مردم و انجام کار آنان بالاترین عبادت است گفت: سفرهای عشق در دفاع مقدس، اربعین حسینی، عتبات عالیات و کنگره شهدا که رانندگان انجام می‌دهند، عبادت و جهاد است.
9893*3028

نظر شما