شناسهٔ خبر: 30025039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رامین رضاییان: بایدی برای قهرمانی در جام ملت‌ها نداریم/ ما هم دوست داریم با برزیل بازی کنیم

R39383/P1015145/S3,27/CT11

رامین رضاییان، مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال گفت: مربی تیم ملی و بازیکنان دوست دارند با برزیل بازی کنیم ولی این اتفاق نمی‌افتد چون شرایط مهیا نیست.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، رامین رضاییان پیش از سفر تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است و از امکاناتی که قطر مهیا کرده استفاده می‌کنیم تا به هماهنگی بیشتر برسیم و برای موفقیت تیم ملی کار کنیم.

 

وی درباره این موضوع که همه می‌گویند با توجه به عملکرد تیم ملی در جام جهانی، ایران باید قهرمان جام ملت‌ها شود، گفت: بایدی نداریم، ولی انتظارات مردم از تیم ملی درست است که بالا باشد به خاطر اینکه ایران رتبه اول آسیاست. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. شما ببینید در جام ملت‌های قبل هم اتفاقات فوتبالی پیش نرفت و ما نتوانستیم مقابل عراق پیروز باشیم. ما با این هدف به جام ملت‌ها می‌رویم که بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم و رتبه خوبی بگیریم.

 مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال درباره بازی دوستانه با قطر و فلسطین هم بیان کرد: با امکانات و شرایطی که ما داریم با این تیم‌ها می‌توانیم بازی کنیم. مطمئناً هر تیم خوبی بخواهد با ایران بازی کند، پول زیادی می‌خواهد و الان شما فکر می‌کنید مربیان تیم ملی و بازیکنان هم دوست دارند با برزیل بازی کنیم، ولی این اتفاق نمی‌افتد، چون شرایط مهیا نیست. 

 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما