شناسهٔ خبر: 30024866 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

6 تصادف در شرق سمنان 2 فوتی و 10مصدوم داشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: از 6 حادثه ترافیکی24 ساعت گذشته در شرق استان سمنان ،چهار حادثه درون شهری و بقیه برون شهری بودند که 2 فوتی و 10مصدوم بر جای گذاشتند.

صاحب‌خبر -

ناصر سلمانپور دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: واژگونی پراید در جاده شاهرود به آزاد شهر در محدوده روستای گورخان شاهرود ،ساعت هشت و 43 دقیقه صبح امروز چهار مصدوم برجا گذاشت.
وی افزود: امدادرسانان پایگاه جاده ای اورژانس 115 شاهرود با 2دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و پس از انجام کارهای نخستین مصدومان را به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل کردند.
سلمانپور ادامه داد:در ساعت 19 و 14 دقیقه یکشنبه نیز در جاده سراسری تهران - مشهد در محدود روستای ابراهیم آباد شهرستان میامی براثر برخورد موتورسیکلت با کامیون سه تن مجروح شدند.
وی تاکید کرد: براثر شدت جراحت در این تصادف یکی از مجروحان که راکب موتور سیکلت بود جان باخت.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: ساعت 14 و 47 دقیقه عصر یکشنبه در جاده پادگان امام رضا(ع) در روستای دیزج این شهر براثر واژگونی موتور سیکلت راکب آن که نیز فوت کرده است.
سلمانپور افزود: ساعت 20و 17 دقیقه شب گذشته نیز براثر واژگونی سمند در جاده روستای دیزج از توابع شاهرود یک خانم 33 ساله از ناحیه سر و دست مصدوم شد که با آمبولانس اورژانس 115 برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شد .
وی ادامه داد:در 2 تصادف درون شهری موتور سیکلت با خودروی پراید، عصر یکشنبه در شاهرود 2 نفر مجروح شدند که باآمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان امام حسین(ع) این شهر انتقال داده شدند.
اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در 2شهرستان شاهرود و میامی به مردم خدمات ارایه می کند.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7358/6167

نظر شما