شناسهٔ خبر: 30023088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولان دیشموک و چاروسا

خبرگزاری صداوسیما

جلسه هم اندیشی و تعامل مسئولان بخش‌های دیشموک و چاروسا با هدف هم افزایی و پیگیری مشکلات مردمی در سالن کنفرانس شهرداری دیشموک برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک گفت: برطرف کردن مشکل جاده‌های ارتباطی دیشموک به قلعه رئیسی و دهدشت و محور ارتباطی دیشموک به تنگ چویل استان خوزستان، پیگیری ایستگاه برق پایدار بخش‌های دیشموک و چاروسا، پیگیری سد بالیاب وپیگیری علمک گذاری گاز از جمله محور‌های مشترک برای پیگیری است.
قاسم جعفری رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک هم گفت: به علت فرسوده بودن شبکه برق، بارش باران موجب قطعی برق بخش‌های دیشموک، چاروسا و حوزه دشمن زیاری می‌شود لذا مقرر شد که مسئولان دو بخش این موضوع را پیگیری کنند.
حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهر قلعه رئیسی نیز گفت:توسعه نیازمند زیرساخت‌های لازم از قبیل راه مناسب، برق پایدار و آب سالم است و باید این جلسات تداوم یابد و با تعامل با ادارات استان مشکلات رفع شود.
تشکیل کارگروه همکاری و پیگیری مشکلات توسط مسئولان بخش‌های دیشموک و چاروسا، تشکیل جلسه با بخشدار صیدون برای رفع مشکل پل ارتباطی جاده تنگ چویل به استان خوزستان و اولویت بندی مشکلات بخش‌های دیشموک و چاروسا از جمله مصوبات این جلسه بود.
.

نظر شما