شناسهٔ خبر: 30021982 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عمران خان: عزم "پاکستان" برای مبارزه با تروریسم جدی است

خبرگزاری میزان- عمران خان نخست وزیر پاکستان حمله به پرسنل امنیتی در ایالت بلوچستان را محکوم کرده و بر عزم راسخ کشورش برای مقابله با تروریسم تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، عمران خان در پیامی، گفت: اقدامات ناجوانمردانه دشمنان پاکستان نمی‌تواند در عزم و اراده نیروهای امنیتی کشور در جنگ علیه تروریسم خللی وارد کند و عوامل تروریستی این حادثه تعقیب شده و به زودی به اشد مجازات می رسند.

«شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان نیز حمله تروریستی به نیروهای امنیتی در ایالت بلوچستان را به شدت محکوم کرده و با خانواده های جانباختگان ابراز همدردی کرد.
وی همچنین بر دستگیری عوامل این حمله تاکید کرد.

در حمله تروریستی در منطقه «کچی» ایالت بلوچستان پاکستان شش نیروی امنیتی این کشور جان باخته، چهار تروریست به هلاکت رسیده و 14 نفر دیگر زخمی شدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز شامگاه گذشته - شنبه - در پیامی حادثه تروریستی حمله به یکی از پاسگاه های مرزی ایالت بلوچستان پاکستان را محکوم کرد.

بهرام قاسمی با ابراز همدردی با دولت و ملت پاکستان و خانواده های قربانیان و مجروحان این حادثه تلخ تروریستی، آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران را برای هرگونه اقدام مشترک علیه پدیده شوم تروریسم به هر شکل و نوع آن در منطقه را اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما