شناسهٔ خبر: 30020705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

پرداخت ۲۶۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تا امروز ۲۶۱ میلیارد تومان در زمینه اشتغال پایدار روستایی پرداخت کرده و رتبه چهار کشوری را دراین مورد داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رضا نقی زاده امروز در جمع مدیران کل و روسای بانک ها در فرمانداری میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: بدون احتساب منطقه آزاد ماکو از ابتدای امسال بیش از ۱۵ هزار اشتغال زایی در استان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه در زمینه اشتغال پایدار روستایی ۱۹۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی استان بوده است، افزود: تا امروز ۲۶۱ میلیارد تومان در این زمینه پرداخت کرده و رتبه چهار کشوری را دراین مورد داریم.

وی با اشاره به اینکه کل پرداختی استان تا امروز ۱۳۲ درصد بوده است، افزود: میزان پرداختی در شهرستان میاندوآب نیز ۷۷ درصد است که باید افزایش یافته و به ۱۰۰ درصد برسد.

نقی زاده تصریح کرد: جهاد کشاورزی با ۶۲/۵ درصد نسبت به کل پرداختی ها و ۸۳ درصد نسبت به کل استان بیشترین جذب اعتبارات را در استان دارد و صنعت ، معدن و تجارت در رتبه دوم قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: در زمینه اشتغال فراگیر نیز بانک رفاه با ۱۲۹ درصد پرداختی، رتبه نخست استان را داشته و بانک ملی و صادرات در رتبه های بعدی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما