شناسهٔ خبر: 30019503 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرینا | لینک خبر

سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته آغاز به کار کرد آخرین اخبار آرشیو گروه های خبری

خبرنگار شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

آئین افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، مهندس رستمی رییس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران صنایع حمل و نقل صبح امروز 25 آذرماه در سالن شبستان مصلی بزرگ تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فرینا، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از بزرگترین شاهراه های حمل و نقل هوایی کشور در حوزه بار و مسافر در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته حضور دارد. 

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در کنار بیش از 200 شرکت و مؤسسه بازرگانی و تجاری بین المللی معتبر در حوزه های حمل و نقل، خودروهای سبک و سنگین، حمل و نقل هوشمند، راهسازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران مهندسین مشاور، تجهیزات ایمنی راه ها، نشریات و استارت آپ ها در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته حضور دارد. 

لازم به ذکر است، سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته با هدف ایجاد فرصتی برای معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی ها و فناوری های حمل و نقل کشور  از 25 لغایت 27 آذرماه در مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است.

نظر شما