شناسهٔ خبر: 30019407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| هفتمین جشنواره مخترعان و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

R41346/P1336/S6,51/CT11

هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تحولات در زمینه کاربردی نمودن دانش و پژوهش دردانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران با 14 محور علمی نظیر پزشکی، علوم‌ دارویی، شیمی، فیزیک و هسته‌ای، نفت، گاز و پتروشیمی، مواد و متالوژی، پلیمر، صنایع‌غذایی، برق، مکانیک و هوافضا، کشاورزی و منابع‌ طبیعی، عمران، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، نساجی و معماری برگزار می‌شود.

شرکت در این جشنواره برای تمامی دانشجویان، صنعتگران و دانش‌آموزان دارای اختراع ثبت شده مجاز بوده و این در حالی است که یکی از مزایای این جشنواره دعوت از مدیران صنایع مختلف و شرکت‌های دانش‌بنیان موفق برای شرکت در جشنواره است تا از این طریق امکان ارتباط مستقیم مخترعان و صاحبان صنایع و شرکت‌ها فراهم شود که بدین وسیله مخترعان بتوانند زمینه تجاری‌سازی اختراعات خود را فراهم کنند.

جزئیات برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی
نوآوری همراه با تعالی معنوی محور برنامه‌های دانشگاه آزاد اردبیل است
طهرانچی:گزارش شفافیت مالی دانشگاه آزاد تا پایان سال ارائه می‌شود

در بخش‌های جنبی این جشنواره نیز نمایشگاه محصولات و ایده‌ها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلفی از قبیل آشنایی با مالکیت‌ فکری، ثبت اختراع داخلی و خارجی، جستجو و تحلیل پتنت، تجاری‌سازی و بازاریابی پتنت و فناوری، طرح کسب و کار و ایجاد شرکت دانش‌بنیان و اعتبار‌سنجی ایده‌ها و اختراعات برگزار می‌شود.

هفتمین جشنواره مخترعان مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاداسلامی از تاریخ 14 تا 16 اسفندماه سال جاری در واحد نجف‌آباد اصفهان برگزار می‌شود و مهلت ارسال اختراعات به دبیرخانه جشنواره برای داوری تا اول بهمن سال جاری است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به  آدرس سایت این جشنواره به نشانی ifi2019.iaun.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما