شناسهٔ خبر: 30019404 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مهماندوست در گفت‌وگو با میزان:

با وضعیتی که فدراسیون تکواندوی جمهوری آذربایجان دارد، خدا به ما رحم کند/ در این مدت فقط دروغ شنیدیم

خبرگزاری میزان- رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان گفت: قرار بود چندی پیش به رقابت‌های اسپانیا اعزام شویم که آن هم منتفی شد و در این مدت فقط دروغ شنیدیم.

صاحب‌خبر -

رضا مهماندوست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص کسب مدال برنز میلاد بیگی در گرنداسلم چین اظهار داشت: میلاد در رقابت‌های تیمی جهان شرکت کرد، اما به علت اینکه تمرین نداشت، از نظر فکری و بدنی آماده نبود و دلیل اصلی عدم قهرمانی ما در آن مسابقات نا آمادگی میلاد بود. در گرنداسلم هم همین مشکل بدنی برای بیگی وجود داشت، اما خداراشکر به مدال برنز رسید و دست خالی مسابقات را ترک نکردیم.

وی افزود: میلاد زمان کمی را تمرین کرد و ساق پایش هم خونریزی داشت و با شرایط دشواری رو به رو بود، اما باز جای شکرش باقی است که در این رقابت‌ها از تجربه و هوش بالای خود استفاده کرد. با تمام این‌ها شرایط ما در جمهوری آذربایجان اصلا تعریفی ندارد.

سرمربی تیم تکواندوی جمهوری آذربایجان تصریح کرد: هنوز درگیر مسائل مالی هستیم و کادر فنی و بازیکنان هیچ حقوقی نگرفتند و تمرین هم که برای مدت زیادی تعطیل بود. قرار بود چندی پیش به رقابت‌های اسپانیا اعزام شویم که آن هم منتفی شد و در این مدت فقط دروغ شنیدیم.

مهماندوست با اشاره به اینکه شرایط بدتر می‌شود و بهتر نمی‌شود، افزود: ۱۳ تورنمنت بین المللی و ۳ گرندپری را به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم و با این شرایط نمی‌شود کار خاصی انجام داد. دکتر و ماساژور نداریم و فیزیوتراپ هم، چون پول نمی‌گیرد یک یا دو ساعت برای ما وقت می‌گذارد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران در پایان خاطرنشان کرد: تکواندوی جمهوری آذربایجان وضعیت بسیار بدی دارد و فقط من و بازیکنان برای خودمان کار می‌کنیم و هیچ خبری از حمایت مسئولان نیست و با این وضعیت باید بگویم خدا به ما رحم کند.

انتهای پیام/

نظر شما