شناسهٔ خبر: 30019024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

میزبانی ارومیه در لیگ ملت های والیبال قطعی شد

ارومیه- ایرنا- معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: میزبانی شهر ارومیه در سه دیدار از رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال قطعی شد.

صاحب‌خبر -

کیومرث پورایراندوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درخواست برای میزبانی این رقابت ها از چند ماه قبل به فدراسیون والیبال ایران و فدراسیون جهانی پیشنهاد شده بود.
وی بیان کرد: طی هفته گذشته کریستین واسمر /Christian Wasmer/ ناظر فدراسیون جهانی با حضور در شهر ارومیه و بازدید از امکانات و تجهیزات ورزشی این شهر رضایت خود را ابراز کرد و تایید نهایی این میزبانی طی روزهای اخیر به مسوولان ورزش آذربایجان غربی اعلام شد.
وی ادامه داد: این سه دیدار خرداد سال آینده با حضور تیم های ملی کانادا، روسیه، لهستان و ایران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا فدراسیون والیبال برخلاف سال‌های گذشته که همواره تهران میزبان بازی‌های تیم ملی در لیگ جهانی بوده، در سال 2019 سنت شکنی کرده است و بازی ها را در شهرستان‌ها برگزار می کند.
بر اساس اعلام فدراسیون اردبیل و ارومیه به عنوان 2 کاندیدای اصلی برای میزبانی چندین بازی لیگ ملت های والیبال 2019 مطرح شده بودند.
والیبال ارومیه سهم مهمی در تغذیه تیم های ملی دارد به طوری که سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی پنج بازیکن ارومیه ای حاضر در لیگ ملت های 2018 والیبال بودند.
7156/2093

نظر شما