شناسهٔ خبر: 30018615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تجلیل فرماندار، ائمه جمعه، نماینده و اعضاء شورای تامین رودبار از عوامل برگزاری گشت رضویون

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در نشست تجلیل از عوامل برگزاری گشت رضویون گفت: یکی از وظایف مسئولین، ایجاد نظم و وحدت در سطوح مختلف کشور برای حفظ و تقویت اقتدار در خارج از حوزه سرزمینی و سطح بین المللی و ایجاد آرامش و احساس امنیت در داخل کشور است.
وی افزود: به رغم وجود سلایق و نظرات مختلف در بین گروهها و جناحهای مختلف سیاسی کشور ، در کلیت موضوع، با ولایت پذیری باید در مقابل مضایق موجود در عرصه های داخلی و بین المللی که توسط دشمنان ایجاد می شود ایستادگی کرد و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب نمود.
میرغضنفری خاطر نشان کرد: نیروهای بسیج و سپاه، برای پیوند مردم با نظام و در پیشرفت های علمی، سازندگی و اقتصادی، همواره نقش موثری ایفا کرده اند.
وی با بیان اینکه دشمن، به انحاء مختلف به دنبال تفرقه و اختلاف در بدنه مردم و مسئولین است اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری، سرمشقی برای وحدت در مقابل دشمنان است و امنیت امروز جامعه ما مرهون زحمات و جان فشانی تمام نیروهای نظامی،انتظامی، امنیتی و بسیج و سپاه بوده و هوشیاری و موفقیت ما زمانی کامل خواهد شد که نقش ائمه جمعه و دستگاه محترم قضایی و به طور کل قوای سه گانه را در کنار هم و برای خدمت به مردم و اعتلای روزافزون کشور ببینیم.
️ در ابتدای این نشست سرهنگ پاسدار جاوید فلاح، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، ضمن ارائه گزارشی از روند قانونی برای طرح گشت رضوین بسیج، اظهار داشت: هرجایی که اقدام و عملی از سوی ارکان نظام انجام می شود ، می توانیم روح و تفکر بسیجی را در آنجا ببینیم و تبعا" هرجا که از آن فاصله می گیریم ، صدمات برای مردم و نظام می ماند.
وی افزود: اختلاف سلیقه و نظرات در موضوعات و مباحث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقص نیست بلکه عامل رشد است و باید آنها را برای ایجاد وحدت بکارگیریم.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رودبار، همراهی ائمه محترم جمعه و پشتیبانی اعضای شورای تامین را راهگشا دانست و خاط نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سایه منویات مقام معظم رهبری به خوبی به تکالیف خود عمل کنیم.
وی طرح گشت رضویون را برای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاءامنیت، در کنار موضوعات فرهنگی و آموزشی با رعایت ضوابط قانونی و عدم تداخل کار سایر دستگاهها موثر دانست.

تجلیل فرماندار، ائمه جمعه، نماینده و اعضاء شورای تامین رودبار از عوامل برگزاری گشت رضویون تجلیل فرماندار، ائمه جمعه، نماینده و اعضاء شورای تامین رودبار از عوامل برگزاری گشت رضویون تجلیل فرماندار، ائمه جمعه، نماینده و اعضاء شورای تامین رودبار از عوامل برگزاری گشت رضویون

انتهای پیام

نظر شما