شناسهٔ خبر: 30018553 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقدام وحشتناک دو مسافر مست در پمپ بنزین! + فیلم

رانندهای که با دو مسافر در پمپ بنزین قصد پر کردن باک بنزین ماشین خود را داشت، با مشاهده صحنه‌ای وحشتناک پا به فرار گذاشت.

صاحب‌خبر -

 اقدام وحشتناک دو مسافر در پمپ بنزین! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب دو مسافر در یکی از پمپ بنزین‌های شهرک "هایت، کنت" انگلیس یک راننده تاکسی را با صحنه‌ای وحشتناک مواجه کرد. "وارن هرینه" و "دنی فراست" که به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشتند، ناگهان با باز کردن درب خودرو اقدام به روشن کردن فندک کرده و آن را در مقابل باک بنزین قرار دادند. راننده خودرو با خوش‌انسی و لحظاتی پیش از آنکه ماشینش غرق شعله‌های آتش شود، توانست با دور شدن از آن جان خود را نجات دهد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته پمپ بنزین تهیه شده، نشان می‌دهد در حالی که این دو مسافر در ماشین نشسته‌اند، راننده تاکسی پیاده شده و اقدام به پر کردن باک بنزین ماشین خود می‌کند. او پس از پر کردن باک بنزین در حالی که آماده ترک پمپ بنزین می‌شود، ناگهان یکی از مسافران درب جلوی خودرو را باز کرده و در حالی که یک فندک را روشن کرده، آن را در مقابل چشمان حیرت‌زده راننده، کنار باک بنزین قرار می‌دهد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود که هر دو مسافر و راننده تاکسی لحظاتی پیش از غوطه‌ور شدن خودرو در آتش موفق به دور شدن از آن می شوند.

بلافاصله گروه نجات و آتشنشانان به همراه پلیس محلی کنت در محل حادثه حاضر شدند و اقدام به خاموش کردن آتش کردند. در حالی که دو متهم پس از وقوع حادثه از محل حادثه گریخته بودند اما بعد توسط پلیس دستگیر شدند.

دادگاه این دو متهم برگزار شد و آنها به اتهام ارتکاب این عمل خطرناک، هر یک به بیش از 5 سال زندان محکوم شدند. هیرنه در این دادگاه به 6 سال و 4 ماه زندان و فراست نیز به تحمل 5 سال و 7 ماه زندان محکوم شدند.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6764372/9101113?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که دو مسافر مست در پمپ بنزین رقم زدند!

نظر شما