شناسهٔ خبر: 30018192 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

علیرضا متانی در گفتگو با آنا:

ارزانی کالا در کشور با پذیرش FATF خیال خام است

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با بیان اینکه شرطی‌سازی عضویت در FATF توسط آمریکا اصلاً کار مناسبی نیست، گفت: FATF کالا را ارزان نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا متانی در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه دولت باید متن FAFT را برای مردم منتشر کند، گفت: دولت باید مشخص کند "زنونابینی" که رئیس‌جمهور در سمنان گفته است در موضوع این لوایح FATF کجا قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه دولت نباید برای تصویب این لوایح با روح و روان مردم در مسائل اقتصادی بازی کند، افزود: دولت باید برای تصویب این لوایح به مردم مراجعه کند و از عموم ملت نظرخواهی انجام دهد.

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی ادامه داد: شرطی‌سازی عضویت در FATF اصلاً کار مناسبی نیست و این بسترسازی‌هایی که دولت برای این موضوع علیه منتقدان پیوستن به FATF انجام می‌دهد برای عموم مردم قابل قبول نیست.

متانی با اشاره به اینکه آمریکا همواره در تمام مذاکرات خود بدعهدی کرده است و دیگر نیازی نیست که به این دولت اعتماد کنیم، اعلام کرد: برای مردم این مهم است که مشکلات اقتصادیشان برطرف شود و یقیناً با تصویب این لوایح هیچ ارزانی برای کشور به ارمغان نخواهد آمد و این یک خیال خام است.

وی اضافه کرد: برجام تجربه‌ خوبی برای کشور بود که دیگر کشور در دام‌هایی مانند FATF نیفتد که کشورهای غربی برای ایران در نظر گرفته‌اند تا مسائل اقتصادی را محصور به خود کنند.

انتهای پیام/4082/ن

نظر شما