شناسهٔ خبر: 30015893 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حقیقت‌پور در گفت‌وگو با میزان:

متاسفانه در صنعت خودروسازی تمام رفتار‌ها و گزینش‌ها «سیاسی» بوده است

خبرگزاری میزان- نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه دولت‌ها در صنعت خودروسازی به جای کار جدی و جهادی، صرفا کار سیاسی انجام دادند، گفت: متاسفانه دولت‌ها صنعت خودروسازی، شستا و ... را حیات خلوت خود می‌دانند.

صاحب‌خبر -
«منصور حقیقت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به پیشرفت‌های حوزه دفاعی کشور طی ماه‌های گذشته گفت: الحاق ناوشکن پیشرفته «سهند» به ناوگان نیروی دریایی ارتش و تولید جنگنده «کوثر» و راه‌اندازی خط تولید انبوه این جنگنده، ثابت کرد که که اگر کار به اهل آن سپرده شود، حتما موفقیت حاصل خواهد شد.

وی افزود: جوانانی امثال شهید طهرانی مقدم که ما را از هیچِ موشکی به میان ۵ قدرت برتر موشکی جهان تبدیل کردند، در ایران اسلامی بسیار هستند و ما باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به فرماندهی هوشمندانه فرمانده کل قوا در سطح نیرو‌های مسلح گفت: مدیریت درخشان مقام معظم رهبری در نیرو‌های مسلح بر مبنای نیاز‌های جامعه است. ایشان فرزندان خود در نیرو‌های مسلح را به بهترین شکل ممکن هدایت و راهبری می‌کنند و جابجایی‌ها را نیز به موقع انجام می‌دهند.

حقیقت‌پور در ادامه با اشاره به ناکارآمدی‌های موجود در سایر صنایع کشور علی‌الخصوص صنعت خودروسازی عنوان کرد: متاسفانه در صنعت خودروسازی تمام رفتار‌ها و گزینش‌ها «سیاسی» بوده است.

وی با بیان اینکه دولت‌ها در صنعت خودروسازی به جای کار جدی و جهادی، صرفا کار سیاسی انجام دادند، گفت: متاسفانه دولت‌ها صنعت خودروسازی، شستا و ... را حیات خلوت خود می‌دانند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه صنعت خصوصی‌سازی یا باید بر اساس اصل ۴۴ خصوصی‌سازی شود و یا اینکه به اهلش سپرده شود، گفت: اهل در اینجا به معنای انسانِ جهادگر حرفه‌ای و البته پاکدامن است.

انتهای پیام/

نظر شما