شناسهٔ خبر: 30015870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

هوشیاری ملت ایران توطئه های دشمنان را ناکام گذاشته است

میرسلیم با بیان اینکه استقلال از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ایران نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « سید مصطفی میرسلیم» امروز(یکشنبه، ۲۵ آذر) در نشستی که با عنوان دستاوردهای چهل ساله انقلاب راهکارهای عبور از مشکلات در محل تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، اظهارکرد: استقلال از دستاوردهای مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حفظ استقلال نیازمند هوشیاری و فریب نخوردن است، افزود: دشمنان برای ضربه زدن و از بین بردن استقلال کشورمان نقشه‌ها و توطئه‌های زیادی انجام دادند ولی این اهداف شوم آنان با هوشیاری و بصیرت ملت ایران ناکام مانده است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران برنامه ریزی کرده و اقداماتی را طراحی کرده‌اند، تصریح کرد: تلاش آنان به خاطر این است که از استقلال خود دست برداریم.

 

میر سلیم با بیان اینکه استکبار جهانی برای مهار کردن کشورهای جهان، طرح جهانی شدن را به‌صورت جدی و ویژه پرداخته است، اظهارکرد: یک روی جهانی شدن از نظر اجتماعی تضعیف کانون خانواده است و ما در زمینه حفظ کیان خانواده خیلی موفق عمل نکرده‌ایم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مستقل بودن را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران ظلم و ستم را نمی‌پذیرد و قبول نمی‌کند کسی برای آنان نقشه ترسیم کرده و به آنان راه و روش یاد دهد.

 

میرسلیم اضافه کرد: دشمنان علیه کشورما فشار آوردند تا قبول کنیم و همچنان هم به این روش خود ادامه می‌دهند اما بدانند شکست خورده و بازهم شکست می‌خورند.

 

وی به FATF اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح باید تمام اطلاعات مبادلاتی خود را در اختیار دیگران قرار دهیم.

 

 

نظر شما