شناسهٔ خبر: 30015415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ادامه مذاکرات برای تمدید قرارداد رسن با پرسپولیس

منبع: فارس

مدیر برنامه‌های دو بازیکن عراقی پرسپولیس و استقلال به اظهارات جنجالی کرار بازیکن نفت آبادان پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، امیر ارسلان مرتاض مدیر برنامه های بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با اشاره به بحث اینکه بشار رسن در جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس راضی به تمدید قرار داد با باشگاه نشده، گفت: ما روز گذشته در باشگاه حاضر شدیم اما بدلیل کمبود وقت باشگاه زمان کافی نداشت تا بخواهد در مورد این مساله صحبت کند. فقط برای پیگیری وضعیت مالی بشار به باشگاه رفته بودیم. قرار است بعد از برگشت من از بغداد این مسئله پیگیری‌ شود.

بیشتر بخوانید:

فتحی: هنوز لیست شفر را ندیده‌ام

جلسه بررسی نقل و انتقالات پرسپولیس با حضور عرب و برانکو

وی افزود: بشار بازیکن پرسپولیس است و تا پیش از این هم همانند تمام بازیکن‌های حرفه ای وظیفه‌اش را انجام داده و با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کرده است. الان هم تمرکزش روی درخشش در جام ملت های آسیا است اما هر اتفاقی رخ دهد او بازیکن پرسپولیس است و فعلا هم با این باشگاه قرارداد دارد.

مدیربرنامه های هافبک‌های عراقی پرسپولیس و استقلال همچنین در واکنش به اظهارات تند جاسم کرار  علیه شخصی که ارتباط نزدیک با مربی تیم ملی عراق دارد  تصریح کرد: نامی که کرار جاسم برده همکار بنده هست
اما انتقال این دو بازیکن به این دو باشگاه کامل تحت کنترل من انجام شده و این واقعا درست نیست که کرار از ارتباط نزدیک ما بخواهد به این شکل سو استفاده کند و به همکار بنده تهمت بزند.

وی در مورد اینکه نفوذ این فردی که کرار جاسم نام برده باعث حضور این دو بازیکن در اردوی تیم ملی عراق است، تصریح کرد:هر دو بازیکن با وجود سن و سال کم چندین سال است که در تیم های سطح اول فوتبال عراق بازی می‌کنند و طارق علاوه بر عراق چندین سال در امارات بازی کرده و در این کشور درخشیده است. هر دو این بازیکنان در تمام سطوح ملی حضور داشتند. بشار امسال بهترین بازیکن عراق انتخاب شده که ما در حال حاضر برای دریافت این جایزه در بغداد هستیم. آیا بهترین بازیکنان یک کشور نباید در تیم ملی آن حضور داشته باشند؟ واقعا علت مطرح شدن این صحبت ها را از سوی کرار جاسم نمی دانم.

مدیربرنامه های هافبک‌های عراقی پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: یکی دو بار دیگر اینچنین مسائل پیش آمد اما سکوت کردم. بهتر است کرار به فکر دوران ادامه فوتبال خود باشد نه اینکه بخواهد در آستانه جام ملت‌ها لیاقت دو تن از بهترین بازیکنان عراق را زیر سوال ببرد.این بازیکنان به خاطر احترام به بزرگتر سکوت می‌کنند اما واقعا جایز نیست که کرار بخواهد تمرکز این دو بازیکن را بر هم بزند و لیاقت آن ها را زیر سوال ببرد . من به شخصه منکر توانایی بالای فنی کرار نمی شوم همیشه هم او را تحسین کردم. امیدوارم او این مسائل را عمدا مطرح نکرده باشد.

نظر شما