شناسهٔ خبر: 30015380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

با کمک ستاد فرمان اجرایی حضرت امام و خیرین

۳ هزار ویلچر به معلولان مناطق محروم اهدا شد

آئین ارسال سه هزار ویلچر هدیه به معلولان مناطق محروم و کم برخوردار برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش فارس، رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام در مراسم ارسال ۳هزار ویلچر به مناطق محروم گفت: تهیه جهیزیه، وام برای درمان سرطان و اجرای چندین پروژه عمرانی را داشته‌ایم ولی به دستور رهبری کمک‌های موردی را در دستور کار قرار دادیم.
محمد مخبر افزود: در همین زمینه ۲۵ خدمت در حال انجام است و به این نتیجه رسیدیم که واکنش سریع به مشکلات داشته باشیم و بنیاد برکت احسان را ایجاد کردیم.
مخبر ادامه داد: امروز وقتی می‌بینیم دوهزار نفر در یکی از مناطق محروم با سوء تغذیه مواجهند کمتر از یک هفته بسته غذایی برایشان توزیع کردیم یا در زلزله کرمانشاه چند تریلر در اولین لحظه امکانات بسیج شد.
وی اظهار داشت: در بنیاد برکت احسان طی چند ماه اخیر در پی اعتماد مردم به ما با موج استقبال مردمی مواجه شدیم و ۲۰ هزار نفر فقط در روز گذشته در پویش چرخ زندگی مراجعه کردند و در ایام اربعین نیز در شلمچه و چذابه نجف و کربلا ۱۰۰ پزشک جوان جهادی اعزام شدند.
رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام با اشاره به توزیع ۱۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر گفت: در معیشت مشکلات زیاد است و با حرف قابل حس نیست، باید رفت و دید ولی‌ نعمت‌هایی که خدا اعطا کرده به کشور قابل قیاس با هیچ جا نیست و مردم خیری داریم با این حال نقطه اتصال خوبی بین این دو نبوده درحالی که جنگ را همین طوری اداره کردیم پس می‌توانیم. هرجا به مردم مراجعه شده بحران‌ها را حل کرده‌ایم و یکی از گمشده‌ها همین نقطه وصل است.
مخبر گفت: هزار کودک در کشور متولد می‌شود که مشکل شنوایی دارند و ما قبول کردیم تمام هزینه‌های کاشت حلزون را بدهیم. همچنین هر هفته یکی دو بار شبانه در مناطق بسیار محروم تهران غذای گرم توزیع می‌کنیم و در اینجا فقط برای ایجاد انگیزه بین مردم اقداماتمان را اعلام می‌کنیم تا به ما برای اعطای کمک اعتماد کنند.
وی افزود: معلولیت مانع کار نمی‌شود ولی باید امکانات بدهیم در نتیجه موضوع سه هزار ویلچر مطرح شد و پویش چرخ زندگی به راه افتاد، البته روی مسئله اشتغال معلولان باید کار شود تا بتوانیم شرایطی فراهم کنیم و با کمک مردم آن را وسعت ببخشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما