شناسهٔ خبر: 30013684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عزیزی در تشریح نشست کمیسیون صنایع:

کلیات طرح تحقیق و تفحص از معادن کشور تصویب شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب کلیات طرح تحقیق و تفحص از معادن کشور در کمیسیون متبوعش‌ خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با محوریت بررسی کلیات طرح تحقیق و تفحص از معادن کشور با حضور اعضا برگزار شد. 

وی افزود: در ابتدای جلسه اخبار و اطلاعات مختلف روز مورد بحث و برسی قرار گرفته و البته به صورت تخصصی هم به مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت هم پرداخته شد و ضمن آن مقرر شد موارد مورد ابهام با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر همین اساس اضافه کرد: در بخش دیگری از جلسه نیز کلیات طرح تحقیق و تفحص از معادن کشور مورد بررسی اعضا قرار گرفت. 

وی ادامه داد: پس از بحث و تبادل نظر از سوی اعضا و برسی طرح تحقیق و تفحص از معادن کشور نهایتا با برگزاری انتخابات در کمیسیون کلیات این طرح به تصویب رسید. 

عزیزی همچنین خاطرنشان کرد: در انی جلسه مقرر شد جمع‌بندی نهایی برای تعیین تکلیف درخصوص تحقیق و تفحص از معادن کشور در جلسه بعدی کمیسیون صنایع و معادن انجام شود. 

وی در بخش پایانی سخنانش اعلام کرد: البته کارگروه‌های تخصصی کمیسیون نیز جلسات خود را برگزار کرده و مباحث محول شده به آنها را مورد بررسی قرار دادند و بر این اساس مقرر شد این کارگروه‌ها نتایج بررسی خود را طی گزارشی به کمیسیون ارائه کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما